Najnowsze trendy w stylizacji aut i w modzie

To już druga edycja imprez organizowanych przez Joannę Zientarską pod hasłem Autokreacja. W wiosennej atmosferze zaprezentowano kilka najnowszych modeli samochodów oraz trendy w modzie umożliwiając obejrzenie kolekcji na wiosnę i lato firm Tru Trussardi i Intimissimi.

– Autokreacja to pomysł na to, jak zatrzymać się na chwilę, żeby dostrzec piękno otaczającego nas świata – mówi Joanna Zientarska. – Czasem zapominamy o tym, że samochody, moda, detale stanowią o tym jak czujemy się sami ze sobą.

Ogranizatorka Autokreacji 2009
Joanna Zientarska
fot. Media Traffic

W piątek 17 kwietnia w Forcie Legionów odbyło się spotkanie z pięknem, elegancją i najnowszymi trendami w sztuce użytkowej pod hasłem Autokreacja 2009. Goście mieli okazję poczuć wiosenną świeżość i inspirację do tworzenia nowej, ciekawszej rzeczywistości.  Głównym przedmiotem westchnień na imprezach organizowanych przez Joannę Zientarską są samochody. Podczas AutoKreacji pokazały się najnowsze motoryzacyjne kreacje aut, które wyróżniają się z tłumu nowoczesnym designem i ciekawą stylistyką. Bohaterami wieczoru były następujące motoryzacyjne atrakcje: premiera Audi A5 cabrio (pierwszy pokaz w Polsce), Audi Q5, Volkswagen Tiguan, Volkswagen Scirocco, Renault Megane Coupe, Kia Soul o dwóch twarzach: niegrzecznej i eleganckiej, prapremiera BMW Z4, Mini Cabrio, Citroen C3 Picasso, Lancia Delta, Alfa Romeo MiTo, Fiat 500 by Diesel – ubrany w modowe fatałaszki oraz Mitsubishi Lancer.

fot. Media Traffic

Odsłonie każdego samochodu towarzyszył specjalny performance podkreślający jego charakter. W Mini cabrio wystąpiła grupa szalonych snowboardzistów, którzy świetnie się bawili w nawałnicach sztucznego śniegu, Volkswagena Scirocco zatrzymywała zakochana w nim pani policjantka, wokół Audi Q5 odtańczono balet z wielkimi zmieniającymi się pejzażami, a Kia Soul wystąpiła z całym zespołem Kia Fashion, który stylizował potencjalnych właścicieli aut. BMW Z4 – prawdziwa gwiazda wieczoru – wjeżdżało na dziedziniec Fortu przy fleszach fotoreporterów.

 

Klimat Autokreacji 2009 zdominowali Włosi. Odbyły się dwa pokazy mody: na początek najnowszą kolekcję wiosna / lato obfitującą w charakterystyczne nadruki nawiązujące do malarskiej abstrakcji i w kształty zaczerpnięte z lat 90-tych pokazała firma TRU TRUSSARDI. Kolejny pokaz mody prosto z Włoch zapewniła firma INTIMISSIMI specjalizująca się w bieliźnie damskiej i męskiej. Włoskim akcentem była też kawa LAVAZZA; firma zaprezentowała kalendarz ze zdjęciami Annie Leibovitz.

Drugim mocnym akcentem podczas Autokreacji jest zawsze kobieta, która najmocniej odczuwa potrzebę wiosennych zmian. Obecność firmy Baylla Spa, która zaprezentowała najnowszą technologię modelowania sylwetki oraz Malayka Beauty Center przybliżyły dbałość o ciało i wygląd.

fot. Media Traffic

Wśród miłośników motoryzacji i piękna można było dostrzec Rafała Królikowskiego, Mateusza Damięckiego, Grażynę Wolszczak, Oliviera Janiaka, Vito Cassettiego, Martynę Kliszewską, Jakuba Przebindowskiego, Kubę Bielaka, Jacka Kawalca. Jak zwykle kciuki za przedsięwzięcie swojej córki trzymał Włodzimierz Zientarski.

 

Oficjalną część wieczoru zakończył specjalny występ Marzeny Rogalskiej, która tym razem… zaśpiewała piosenkę przy akompaniamencie Matta Kowalskiego i Marcina Steczkowskiego zaskakując gości wspaniałym talentem wokalnym.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze