Triumph Trident 660 – aktualizacja na 2025
Nagradzany model Triumpha, Trident 660 na rok 2025 otrzyma lepsze wyposażenie w standardzie. Zaktualizowane zostało zawieszenie i wprowadzono do wyboru trzy, odważne, nowe malowania, a także zastosowano technologię zorientowaną na kierowcy.
W odpowiedzi na zapotrzebowanie klientów, Trident 660 oferuje obecnie szereg nowych elementów wyposażenia, montowanych w standardzie, które znacznie wyprzedzają swoją klasę, należą do nich: kontrola trakcji, system ABS zoptymalizowany pod kątem pokonywania zakrętów, quickshifter (Triumph Shift Assist) i tempomat. Zintegrowany wyświetlacz TFT i system łączności Bluetooth MyTriumph, zapewniają motocyklistom możliwość nawigacji zakręt po zakręcie, odbieranie i nawiązywanie połączeń, sterowanie muzyką, a także wybór trzech trybów jazdy, w tym nowego – Sport.
Dyrektor Handlowy Triumph’a, Paul Stroud, powiedział:
Po raz pierwszy wprowadziliśmy Tridenta na rynek w 2020 r. z unikalnym połączeniem ekscytujących osiągów, charakteru trzycylindrówki, pewności prowadzenia i odważnego, brytyjskiego stylu. Dzięki bezkonkurencyjnym, całkowitemu kosztowi utrzymania, okazał się on popularny wśród motocyklistów w każdym wieku i na każdym poziomie jazdy na całym świecie. Od momentu wprowadzenia na rynek Trident zdobył też kilka ważnych nagród branżowych.
Lepsze wyposażenie po raz kolejny podnosi poprzeczkę w tej kategorii. Opierając się na popularności jasnej, odważnej kolorystyki naszej edycji specjalnej, Trident Triple Tribute, wprowadzamy nowe, wyróżniające się malowania: Cosmic Yellow, Cobalt Blue i Diablo Red, a także Jet Black. Ale najważniejszym czynnikiem dla naszych klientów jest oczywiście to, że Trident 660 sprawia, że
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: