
System audio w nowym Fordzie Explorerze – marzenie audiofila?
Nowy, w pełni elektryczny Ford Explorer oferuje nie tylko innowacyjną technologię, ale także wyjątkowe wrażenia dźwiękowe dzięki 10-głośnikowemu systemowi audio B&O z soundbarem o mocy 480 watów
Nowy, w pełni elektryczny Ford Explorer oferuje nie tylko innowacyjną technologię, ale także wyjątkowe wrażenia dźwiękowe dzięki 10-głośnikowemu systemowi audio B&O z soundbarem o mocy 480 watów. Zaawansowane brzmienie, starannie dostrojone głośniki i subwoofer, a także personalizowane tryby dźwięku przenoszą podróż na nowy poziom.
Ford Explorer EV może być wyposażony w 10-głośnikowy system audio B&O z soundbarem o mocy 480 watów, zorientowanym na kierowcę. Ten zaawansowany system został stworzony z myślą o miłośnikach czystego i wyrafinowanego dźwięku, którzy oczekują nie tylko mocnych basów, ale także krystalicznej jakości w całym zakresie częstotliwości.

Jakość dźwięku
10-głośnikowy system B&O obejmuje starannie rozmieszczone elementy:
- Głośniki niskotonowe (2 w przednich drzwiach + 2 w tylnych drzwiach), które dbają o głębię basów, idealną zarówno dla dynamicznych utworów muzycznych, jak i bardziej subtelnych dźwięków;
- Głośniki wysokotonowe (2 z przodu na desce rozdzielczej + 2 na słupku B), które zapewniają czystość i szczegółowość tonów wysokich, dostarczając klarowności wokali oraz delikatnych instrumentów;
- Głośnik centralny, wbudowany w soundbar, zapewnia równomierne rozprowadzenie dźwięku po całej kabinie, aby każdy pasażer mógł cieszyć się perfekcyjnym brzmieniem niezależnie od miejsca;
- Subwoofer, zamontowany z tyłu, oszczędza miejsce, ale zapewnia potężne i precyzyjne uderzenie basów, które potrafi zaskoczyć nawet najbardziej wymagających słuchaczy. Jego lokalizacja w bagażniku nie wpływa negatywnie na przestrzeń ładunkową, co jest istotne dla użytkowników ceniących funkcjonalność.
Każdy komponent systemu został zaprojektowany i dostrojony z najwyższą precyzją, aby zapewnić doskonałe wrażenia słuchowe, nawet przy wysokich prędkościach lub w trudnych warunkach drogowych.
Jednym z kluczowych elementów systemu jest subwoofer. Mimo swojej kompaktowej budowy, zapewnia imponującą moc i głęboki, dynamiczny bas. Jego efektywność w reprodukcji niskich częstotliwości sprawia, że każdy dźwięk jest pełen emocji. Co więcej, pod spodem subwoofera umieszczono głośnik średniotonowy, który odpowiada za idealnie zbalansowane wrażenia słuchowe i naturalne brzmienie wokali.
Personalizacja dźwięku na nowym poziomie
Ekskluzywna technologia dźwiękowa w nowym Fordzie Explorerze EV pozwala kierowcom i pasażerom na dostosowanie brzmienia do swoich preferencji dzięki dostępności czterech dedykowanych trybów dźwięku, które zostały zaprojektowane, aby dopasować się do każdej sytuacji. 5-pasmowy korektor dźwięku i subwoofer dodatkowo przyczyniają się do stworzenia indywidualnego doświadczenia dźwiękowego.
Tryby dźwięku w nowym Explorerze EV to:
- Naturalny – skupia się na autentycznym odtwarzaniu dźwięków, bez sztucznych modyfikacji. To tryb idealny dla miłośników naturalnego brzmienia muzyki i detali;
- Relaksujący – redukuje intensywność dźwięku, aby stworzyć spokojną, odprężającą atmosferę. Świetnie sprawdza się podczas długich podróży, kiedy chcemy się skupić na jeździe lub rozmowie;
- Wokalny – doskonały do słuchania podcastów, audycji radiowych czy audiobooków. Ułatwia zrozumienie mowy nawet w trudnych akustycznie warunkach;
- Energetyczny – nadaje muzyce dynamiki i energii. Idealny do odtwarzania utworów, które mają porwać pasażerów i dodać im sił na kolejne etapy podróży.
Podsumowując, system audio w nowym Fordzie Explorerze EV to połączenie zaawansowanej technologii i doskonałego brzmienia, które spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników. Dzięki szerokiej gamie funkcji i możliwości personalizacji dźwięku, każda podróż staje się jeszcze bardziej wyjątkowa. Niezależnie od warunków drogowych, Ford Explorer EV zapewnia pełnię dźwiękowych doznań na najwyższym poziomie.

Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: