
Czeska policja lepsza od amerykańskiej – nie taranuje radiowozami, tylko tirami!
Zwykle to amerykańska policja jest stawiana za wzór i przykład tego, jak szybko i bez obaw o zadrapanie radiowozu, szybko zatrzymać uciekającego przestępcę. Ale tym razem Czesi zawstydzili i ich i Niemców.
Polak uciekał z Niemiec do Czech. Nie wiedział, w co się pakuje
Akcja tego zdarzenia zaczęła się na terenie Niemiec. To tam Polak próbował uciec przed policją skradzionym Mercedesem GLE. Niemieccy funkcjonariusze zorganizowali nawet dwie blokady, ale na nic się one zdały.
Uciekinier chciał przedostać się na teren Czech, przekonany, że tam pościg za nim nie ruszy. Faktycznie Niemcy odpuścili, ale poprosili o pomoc swoich czeskich kolegów. A ci dobrze wiedzieli, co zrobić.
Nasi południowi sąsiedzi również zorganizowali blokadę, ale przy pomocy zarekwirowanego na tę potrzebę tira. 40 ton to bariera nie do przebicia.
Němečtí policisté pronásledovali ujíždějícího řidiče v odcizeném vozidle ve směru k našim hranicím. Ve spolupráci s ústeckými policisty se podařilo řidiče zadržet. Dálnice D8 je od 80 km ve směru na Prahu uzavřena.#policieulk pic.twitter.com/6hKK7pJgBQ
— Policie ČR (@PolicieCZ) April 18, 2023
Polski złodziej zatrzymany przez czeskiego tira
Pomimo tego, Polak próbował się przebić. Wycelował dobrze, bo chciał przecisnąć się między ciągnikiem siodłowym, a metalowymi barierami. Udało mu się, ale auto nie nadawało się już do jazdy.
Wiedziałeś, że jedno mignięcie światłami znaczy co innego, niż dwa? Ale mandat i tak jest taki sam
Kierowca został pojmany przez czeską policję. Badania wykazały, że znajdował się pod wpływem narkotyków. Teraz będzie musiał odpowiedzieć przed niemieckim sądem.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: