Kawasaki przedstawia: Ninja ZX-6R
Ninja ZX-6R wyglądem nawiązuje do wcześniejszych modeli z serii Ninja, jednak, jak zapewnia producent, gwarantuje jeszcze lepsze osiągi zarówno podczas jazdy sportowej, jak i w ruchu miejskim.
Zwiększona pojemność do 636ccm ma zapewniać większe osiągi w całym zakresie obrotów oraz lepsze użytkowanie na ulicach miast. Dodatkowo praca nowego zawieszenia, znów – jak zapewnia producent, jest w całości wykorzystywana na krętych drogach, dlatego Kawasaki Ninja ZX-6R ma się sprawdzać zarówno w górach, jak i na trasach szybkiego ruchu czy w ruchu miejskim.
Nowa generacja motocykla z rodziny Kawasaki wyposażona jest w 3-stopniowy system kontroli trakcji KTRC (Kawasaki Traction Control), możliwość wyboru trybu mocy pracy silnika (osiem dostępnych konfiguracji) oraz system hamulcowy KIBS (Kawasaki Inteligent anti-lock Braking System). Po raz pierwszy zastosowano nową technologię przedniego zawieszenia i sprzęgła. Przednie zawieszenie SFF-BP (Separate Function Fork – Big Piston) łączy technologię SFF firmy SHOWA oraz rozwiązanie typu „Big Piston”. Technologia sprzęgła natomiast nawiązuje do rozwiązań stosowanych na wyścigach (sprzęgło anty-hopingowe). Producent zapewnia, że w efekcie otrzymamy lekką pracę sprzęgła i zwiększony docisk bez zwiększonej masy.
Kawasaki Ninja ZX-6R |
fot. Kawasaki
|
Kawasaki Ninja ZX-6R ma się szczególnie sprawdzać podczas jazdy sportowej, a to z uwagi na tłumienie drgania tylnego koła podczas gwałtownego hamowania i uwzględnienie nowej technologii sprzęgła podczas redukcji biegów. Oczywiście, jak tylko sprawdzimy w praktyce – damy znać!
Decydując się na zakup nowego modelu możemy liczyć na dużą ofertę akcesoriów Kawasaki, dostajemy też możliwość wykupienia gwarancji na cztery lata.
Pełne dane techniczne wraz ze szczegółową prezentacją modelu Ninja ZX-6R zostaną przedstawione przez Kawasaki podczas targów INTERMOT w dniu 2.10.2012.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: