Nowe Renault Clio – można już zamawiać
Pod koniec października w salonach w Polsce pojawi się nowe Renault Clio. Jednak już od 10 września można składać zamówienia: ceny modelu zaczynają się od 40 950 złotych.
Nowe Renault Clio, dostępne wyłącznie w wersji 5-drzwiowej, wyposażone jest seryjnie m.in. w 4 poduszki powietrzne (dwie czołowe i dwie boczne), pasy bezpieczeństwa z czujnikami obecności pasażera (przód, tył), system elektronicznej stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji ESC (Electronic Stability Control), system ABS ze wspomaganiem nagłego hamowania AFU, system wspomagania ruszania pod górę HSA, kierownicę z regulacją w pionie i poziomie, fotel kierowcy z regulacją wysokości, szyby przednie i lusterka boczne regulowane elektrycznie, kartę Renault (zamiast standardowego kluczyka), światła dzienne z diodami LED oraz regulator-ogranicznik prędkości. Nowe Renault Clio w wersji Authentique 1.2 16V 75 KM można zakupić od 40 950 zł.
Nowe Renault Clio |
fot. Renault
|
Nowe Clio będzie dostępne w trzech wersjach wyposażenia: Authentique, Expression, Dynamique, i oferowane z nowymi silnikami Energy – benzynowym Energy TCe 90: 3-cylindrowy z turbodoładowaniem, bezpośrednim wtryskiem paliwa, z systemem Stop & Start oraz silnikami wysokoprężnymi Energy dCi 90 z systemem Stop & Start i Energy dCi 90 z systemem Stop & Start o obniżonej do 83 g/km emisji CO2.
fot. Renault
|
Ofertę silnikową uzupełniają silnik benzynowy 1.2 16V 75 KM i wysokoprężny dCi 75. Na początku 2013 roku ofertę nowego Renault Clio uzupełnią silniki z automatyczną, dwusprzęgłową skrzynią biegów EDC.
fot. Renault
|
Wedle najnowszych wyników testów zderzeniowych przeprowadzonych według wytycznych Euro NCAP, nowe Renault Clio otrzymało najwyższą notę 5 gwiazdek. Bezpieczeństwo dorosłych oceniono na 88%, dzieci – na 89%, ochronę pieszych – na 66%, a w kategorii systemów bezpieczeństwa auto otrzymało 99%.
Silniki |
CO2 |
Średnie zużycie paliwa |
Authentique |
Expression |
Dynamique |
1.2 16V 75 |
127 |
5,5 |
40 950 zł |
43 950 zł |
48 550 zł |
Energy TCe 90 |
105 |
4,5 |
|
48 900 zł |
53 500 zł |
dCi 75 (2) |
95 |
3,6 |
49 850 zł |
52 850 zł |
57 450 zł |
Energy dCi 90 |
93 |
3,6 |
|
56 650 zł |
61 250 zł |
Energy dCi 90 eco (1) |
83 |
3,2 |
|
57 150 zł |
|
(1) Wersja o obniżonej emisji CO2
(2) Dostępne w terminie późniejszym
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: