Zamiana ważnymi stanowiskami w Volkswagen Group Polska – Michał Bowsza dyrektorem marki Volkswagen
Ciekawa zamiana miejsc nastąpiła na szczycie cenionych marek w grupie Volkswagena w Polsce. Michał Bowsza i Łukasz Zadworny zamienili się.... stanowiskami.
Michał Bowsza dyrektorem marki Volkswagen zostanie dopiero w dniu 1 października 2022 roku ale już wiadomo, że na jego dotychczasowe miejsce w Audi przybędzie obecny dyrektor VW – Łukasz Zadworny.
Michał Bowsza dyrektorem marki Volkswagen
Michał Bowsza (na zdjęciu powyżej) jest managerem z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej. Pracował dla czołowych marek koncernu Volkswagen takich jak Audi, Porsche, Volkswagen i Volkswagen Samochody Dostawcze. Od połowy 2008 roku pełni funkcję Dyrektora Marki Audi. W tym czasie zwiększył sprzedaż Audi o niespełna 500%, czterokrotnie zwiększając udział w rynku.
Był inicjatorem i współtwórcą programu finansowania Audi Perfect Lease. Zainicjował i stworzył koncepcję Best Performing Dealer – zarządzania polską siecią dealerską w oparciu o praktyki biznesowe czołowych organizacji detalicznych w USA, Wielkiej Brytanii, Szwecji i Niemczech. Z sukcesem przewodził licznym projektom grupowym, m.in. wdrożeniu systemu NADIN, standaryzacji procesu sprzedaży OMD oraz zarządzania marżą Margin Insight.
Łukasz Zadworny dyrektorem marki Audi w Polsce
Łukasz Zadworny związany jest z branżą samochodową od dwudziestu lat, a stanowisko dyrektora marki Volkswagen objął 1 czerwca 2015 roku. Wcześniej przez 13 lat związany był z marką Skoda (najpierw przez siedem lat pełniąc funkcję dyrektora działu marketingu, a przez kolejne 6 – zarządzając marką w kraju). Przez ostatnie siedem lat pod wodzą Łukasza Zadwornego Volkswagen przeszedł olbrzymią transformację, stawiając m.in. na pracę nad rentownością sieci dealerskiej i rozwój na płaszczyźnie elektromobilności. Volkswagen znacząco rozbudował gamę oferowanych modeli, z naciskiem na w pełni elektryczne samochody z rodziny ID. – ID.3, ID.4 i ID.5.
Najnowsze
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Analitycy są przekonani, że trwający od ponad pół roku trend spadkowy na rynku ropy naftowej utrzyma się również w przyszłym roku. Nie ma jednak wśród nich zgody na temat jego skali. Jedni przewidują umiarkowane obniżki cen giełdowych, inny wieszczą drastyczne spadki. Ale czy spowoduje to spadki na stacjach paliw w Polsce? Jest taka szansa, ale wiele zależy od kursu dolara. -
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
-
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
Zostaw komentarz: