Volvo stawia na nowe kanały sprzedaży. Kupili internetowego giganta – Carwow
Volvo stawia mocno na sprzedaż przez internet i umacnianie relacji z klientami poprzez nowe technologie. Stąd przejęcie udziałów w internetowym gigancie - firmie Carwow.
Koncern Volvo Cars przejął strategiczne udziały w firmie Carwow – internetowej platformie zajmującej się kupnem i sprzedażą samochodów. Szwedzka marka dokonała zakupu za pośrednictwem funduszu Volvo Cars Tech Fund.
Carwow to dynamicznie rozwijająca się platforma pomagająca w zakupie nowych samochodów, ale zajmująca się również pomocą w ich sprzedaży. Wszystkie procesy odbywają się za pośrednictwem kanałów online. Firma zaliczyła w ostatnich latach bardzo dynamiczny wzrost i jest jednym z liderów rynku sprzedaży nowych samochodów w Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz Hiszpanii.
Zobacz: Aplikacja Volvo „szpieguje” inne samochody. Jedno zdjęcie i wiesz wszystko
Volvo chce wykorzystać inwestycję do płynnego przejścia w kanały online, a następni uzyskania przewagi w kwestii pozyskiwania klientów i tworzenia treści. Szwedzka marka chce mocniej postawić na relacje internetowe i bezpośrednie relacje z klientami.
Inwestycja pozwoli umocnić istniejące partnerstwo pomiędzy Volvo Cars i Carwow, które obecnie obejmuje współpracę w ramach usługi subskrypcji Volvo Cars, a także dostarczy firmie i jej dilerom ruchu oraz danych do potencjalnych klientów.
Byliśmy jednym z pierwszych producentów samochodów, którzy zdecydowali się przejść na sprzedaż online, a dzięki temu strategicznemu partnerstwu będziemy uczyć się i zdobywać wgląd w zachowania zakupowe w internecie. Nasza współpraca z Carwow pomoże nam i naszym partnerom detalicznym zwiększyć sprzedaż i osiągnąć nasz cel, jakim jest sprzedaż około połowy naszych wolumenów online do 2025 roku.
– powiedział Lex Kerssemakers, dyrektor handlowy w Volvo Cars.
Najnowsze
-
Elektryczny SUV Cadillac Vistiq wjedzie do salonów w 2025 roku
Cadillac coraz chętniej wkracza w świat elektrycznych samochodów. Po zaprezentowaniu modeli takich jak Celestiq czy Escalade IQ, teraz przyszedł czas na kolejnego elektrycznego SUV-a. Cadillac Vistiq ma być autem, dzięki któremu amerykańska marka będzie miała swój ,,luksusowy” model w każdym segmencie SUV-ów. -
Alfa Romeo Junior jednym z finalistów konkursu „Car of the Year”
-
Kia EV3 w gronie finalistów konkursu Car of the Year 2025
-
Europejska premiera BYD Sealion 7
-
Cupra Formentor VZ5 w edycjach specjalnych
Zostaw komentarz: