
Dwóch nastolatków ukradło Seicento, żeby pojeździć po lesie. Plan mieli dobrze przemyślany, ale jednego nie przewidzieli
Wielu nastolatków marzy o tym, żeby pojeździć samochodem, co w pełni rozumiemy. Nie rozumiemy natomiast dlaczego niektórzy uważają, że sposobem na realizację tego marzenia, jest kradzież.
Jak informuje policja z Kolna, wpłynęło na tamtejszy posterunek zawiadomienie o kradzieży Fiata Seicento, stojącego na posesji. Właściciel chyba nie sądził, że kradzież jego auta jest w ogóle możliwa, ponieważ zostawił je otwarte i z kluczykami w środku. Samochód odnalazł się w pobliskim lesie, kompletnie roztrzaskany.
Policja zatrzymała Audi Seicento Cabrio. Tak, dobrze czytacie
Jak się okazało, za kradzieżą stało dwóch nastolatków – 15- i 16-latek. Postanowili ukraść Seicento, należące do ojca jednego z nich, i pojeździć nocą po lesie. Aby nie zwracać uwagi domowników, wypchali auto na drogę i dopiero tam uruchomili. Po drodze pojechali też zatankować na stację.

Można powiedzieć, że plan był doskonały. Zadbali o to, żeby nikt ich nie zauważył, żeby nie zabrakło im paliwa oraz żeby właściciel nie zauważył rano jego ubytku. Wybór lasu też był dobrym pomysłem – spotkanie tam innego uczestnika ruchu graniczyło z cudem. Podobnie jak spotkanie patrolu policji. Plan wydawał się doskonały i dobrze przemyślany.
Seicento lepiej znosi kolizje niż Ferrari? Zdjęcia dają do myślenia
Jednego jednak nastolatkowie nie przewidzieli. Braku własnych umiejętności. Może zadecydowała także nieznajomość leśnych dróg i słaba widoczność w nocy. Podczas przejażdżki Seicento spadło ze skarpy i dachowało. Nieletnim złodziejom nic się nie stało, a uciekając z miejsca, zabrali tablice rejestracyjne. Nie utrudniło to policyjnego dochodzenia. Głównie dlatego, że kamery na stacji benzynowej nagrały, jak tankują auto.

Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: