Pan America i Bronx na targach Poznań Motor Show
Nowe modele Harley-Davidson zostaną po raz pierwszy zaprezentowane polskiej publiczności. To pierwsza i zarazem jedyna szansa, aby zobaczyć je na żywo zanim pojawią się w salonach producenta.
Motocykle miały swoją premierę na targach EICMA w Mediolanie, gdzie przedstawiono również informacje o najnowszym silniku Harley-Davidson V-Twin – Revolution Max. To całkowicie nowy silnik w układzie V, zaprojektowany dla nowej serii motocykli Harley-Davidson. Powstał w dwóch pojemnościach: 1250 cm3 i 975 cm3, które trafiły odpowiednio do modeli Pan America i Bronx. Nowe jednoślady trafią na rynek jesienią tego roku, jednak już za niespełna dwa miesiące uczestnicy targów Poznań Motor Show będą mogli zobaczyć je z bliska.
Oba motocykle napędzane są całkowicie nowymi, chłodzonymi cieczą silnikami Revolution Max. Silnik ten, stworzony do napędzania serii nowych modeli motocykli Harley-Davidson, został zaprojektowany tak, aby oferować elastyczne osiągi w szerokim zakresie mocy generowanej przy wysokich obrotach silnika. Dzięki zminimalizowanej masie i zmaksymalizowanej wydajności, silnik Revolution Max zapewnia wąski profil układu napędowego, który jest zintegrowany z motocyklem jako centralny element ramy, tak aby obniżyć środek ciężkości i poprawić prowadzenie. Ten lekki układ napędowy posiada wewnętrzne wałki wyrównoważające, które eliminują drgania silnika, zwiększając komfort jazdy i wytrzymałość pojazdu. Silnik wygląda potężnie i ma wyraźnie zaznaczony profil, a do tego jego konstrukcja jest zarówno klasyczna jak i współczesna, mocna
i elegancka – stanowiąc przykład kolejnego, dokonanego przez firmę Harley-Davidson doskonałego połączenia stylu i osiągów.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Cena w przypadku H-D wcale nie jest wyższa niż konkurencji (często niższa), tyle tylko że konkurencja jest lepsza.. Kto kupi Pan America mając jako alternatywę GS1250 lub KTM-a?
Anonymous - 5 marca 2021
… a dzięki wyjątkowej cenie będą one dostępne jedynie dla wąskiej grupy kolekcjonerów.