Toyota Hilux w nowej wersji Black Bison – wygląda groźnie!
Tym razem fachowcy od tuningu wzięli na warsztat pick-upa marki i stworzyli model Hilux Sports Line Black Bison Edition. Rasowa terenowa Toyota pokryta matowym czarnym lakierem, ubrana w body kit od WALD i 22-calowe koła wygląda naprawdę groźnie.
Hilux z pakietem Sports Line Black Bison Edition otrzymał bogaty zestaw akcesoriów, w tym przedni i tylny spojler, nakładki na błotniki z ozdobnymi listwami, boczne dokładki tylnego zderzaka, spojler dachowy i potrójną końcówkę układu wydechowego. Ogromne wrażenie robią potężne wloty powietrza na masce i specjalne światła LED. WALD opracował również trzy rodzaje obręczy kół 20- i 22 calowych, z intencją ubrania ich w opony typu Mud-Terrain.
Hilux to globalny model Toyoty, obecny na rynku od ponad 50 lat. Osiem kolejnych generacji wielokrotnie udowodniło, że Hilux to synonim supertrwałej terenówki do zadań specjalnych. Sprawdza się zarówno w Rajdzie Dakar i mistrzostwach cross-country, jak i w codziennej ciężkiej pracy pod każdą szerokością geograficzną – od Sahary po Antarktydę.
Obecna, ósma generacja Hiluxa zadebiutowała w 2016 roku, otrzymując nową, bardziej odporną ramę, lepsze możliwości terenowe i dodatkowe systemy elektroniczne wspierające jazdę w terenie, w tym system aktywnej kontroli trakcji, funkcję wspomagania podczas zjazdu ze wzniesienia oraz funkcję wspomagania ruszania pod górę. Skrzynia została wzmocniona, a ładowność wzrosła do 1000 kg.
Hilux ma dołączany napęd na cztery koła z przekładnią rozdzielczą umożliwiającą wybór przełożeń szosowych lub terenowych. Tylny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu jest przystosowany do przenoszenia większego momentu obrotowego.
Pod maską pracuje silnik D-4D 2.4 o mocy 150 KM z turbosprężarką o zmiennej geometrii łopatek (VTG) z intercoolerem. Motor rozwija 400 Nm momentu obrotowego w zakresie 1600-2000 obr./min. Samochód zużywa od 8,1 l/100 km w wersji z manualną skrzynią biegów i od 8,8 l/100 km w konfiguracji z 6-stopnowym automatem i spełnia normę emisji spalin Euro 6.2.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Od zawsze jestem fanem praktyczności pickupów!
Anonymous - 5 marca 2021
Dla mnie każdy hilux jest ładny, ale w tej wersji prezentuje się nieziemsko
Anonymous - 5 marca 2021
Szkoda ze nie mieści się w coraz bardziej zatłoczonych europejskich miastach 🙁