Opel Astra – cena w Polsce. Ile kosztuje szósta generacja kompaktowego auta?
Szósta generacja modelu Opel Astra jest już dostępna do zamawiania u dealerów samochodowych. Od momentu swojego debiutu Opel Astra był znany jako jedna z tańszych propozycji w segmencie. Czy nowa generacja podtrzymuje ten trend?
Opel Astra szóstej generacji to kontynuator tradycji zapoczątkowanej 85 lat temu. W 1936 roku Opel był pierwszym niemieckim producentem, który zaoferował przystępny cenowo, rodzinny samochód kompaktowy – był nim Kadett.
Opel będzie oferować nową Astrę z napędem hybrydowym typu plug-in o dwóch poziomach mocy do wyboru. Ponadto dostępne są warianty z silnikiem benzynowym lub wysokoprężnym oraz sześciobiegową przekładnią manualną lub ośmiobiegową przekładnią automatyczną.
Zakres mocy pojazdu z silnikiem benzynowym lub wysokoprężnym: od 110 KM do 130 KM. Zakres mocy pojazdu z napędem hybrydowym typu plug-in: do 225 KM. Sześciostopniowa skrzynia biegów stanowi wyposażenie standardowe wersji z silnikiem benzynowym lub wysokoprężnym, zaś w wyposażeniu opcjonalnym pojazdów z silnikiem o większej mocy dostępna jest ośmiobiegowa przekładnia automatyczna (elektryczna w pojazdach z napędem hybrydowym typu plug-in).
Opel Astra – cena w Polsce
Ceny Opla Astry szóstej generacji zaczynają się od 82 900 złotych. Za tę kwotę dostaniemy silnik benzynowy o pojemności 1,2 l i 110 KM mocy, sparowany z 6-biegową manualną skrzynią. W standardzie dostępny jest pakiet bezpieczeństwa, na który składa się układ rozpoznawania znaków i dostosowania do nich prędkości, system ostrzegania przed kolizją i system automatycznego hamowania przy niskich prędkościach, układ utrzymania pasa ruchu i wykrywanie zmęczenia kierowcy.
Za wersję Edition z silnikiem benzynowym o pojemności 1,2 l i 110 KM mocy trzeba zapłacić 90 900 złotych, a z silnikiem mocniejszym o 20 KM o takiej samej pojemności – 95 900 złotych oraz dieslem o pojemności 1.5 i mocy 130 KM – 103 900 złotych. Wszystkie te wersje silnikowe dostępne są wyłącznie z manualnymi przekładniami.
Opel Astra w wersji wyposażenie Elegance dostępny jest z silnikiem 1,2 l o mocy 130 KM, który sparowany manualną skrzynią biegów kosztuje 106 900 złotych, natomiast z ośmiobiegową przekładnią automatyczną – 114 900 złotych. Cennik diesla 1,5 l zaczyna się od 114 900 złotych za wersję z manualną przekładnią, natomiast automat kosztuje od 122 900 złotych. Na szczycie tej wersji znajduje się hybryda plug-in o mocy 180 KM, która kosztuje od 152 900 złotych.
Wersja GS Line ma sportowe akcenty, a wersje silnikowe są takie same jak w wersji Elegance. W tej wersji wyposażenia za silnik o mocy 130 KM sparowany z manualną przekładnią trzeba zapłacić 114 900 złotych. Wariant z automatyczną skrzynią biegów kosztuje 122 900 złotych. Ceny hybrydy plug-in zaczynają się od 160 900 złotych.
Opel Astra będzie dostępny również w wersji Ultimate, dostępnej wyłącznie z układem hybrydowym. Cena zaczyna się od 173 900 złotych.
Chętni mogą już składać zamówienia na nowego Opla Astrę, a pierwsze egzemplarze będą gotowe do odbioru wiosną 2022 roku. Wkrótce do oferty dołączy kombi Opel Astra Sports Tourer.
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: