
BMW serii 4 Cabrio po kuracji u AC Schnitzer. Większa moc, większa radość z jazdy?
Wiosna, lato, jesień czy zima? W przypadku nowoczesnych kabrioletów nie trzeba odpowiadać na to pytanie i może cieszyć się nimi o każdej porze roku. A szczególnie można cieszyć się jazdą kabrioletem, jeśli jest to nowe BMW serii 4 Cabrio, które zostało dopieszczone przez specjalistów z AC Schnitzer.
Wiatr targający włosy, może zawiać troszkę mocniej podczas BMW serii 4 Cabrio po kuracji u AC Schnitzer. Wszystko oczywiście dzięki ulepszeniom wydajności dostępnym dla modeli M440i , 430i, 420i i 430d. W zależności od silnika moc wzrasta do 224 KM (w 420i) lub 420 KM (w M440i).

Podczas jazdy kabrioletem kierowca może w pełni cieszyć się niesamowitym dźwiękiem silnika. Tutaj do gry wkracza sportowy tłumik tylny AC Schnitzer ze stali nierdzewnej, z klapami wydechowymi i różnymi końcówkami rur wydechowych w anodach węglowych, chromowanych lub czarnych, zapewniających dźwięczny dźwięk w tle.

Sportowe zawieszenie AC Schnitzer, które charakteryzuje się przyjemną kombinacją sprężyn/amortyzatorów i obniża nadwozie o około. 15-25 mm, sprawi, że pogoń za serpentynami będzie tak samo przyjemna, jak codzienna przejażdżka do pracy.

Eksperci z AC Schnitzer opracowali także specjalne komponenty aerodynamiczne do BMW serii 4 Cabrio. Na przykład przedni splitter zapewnia o 35 kilogramów większą siłę docisku na przednią oś (przy 200 km/h). Cała „aerodynamiczna konwersja” jest nie tylko bardzo funkcjonalna, ale także estetyczna. I pozwala natychmiast rozpoznać, że auto przeszło kurację u AC Schnitzer.
Najnowsze
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
Volvo Cars Tech Hub w Krakowie obchodzi drugą rocznicę działalności. Firma chwali się, że to właśnie tam powstały kluczowe technologie dla nowego elektrycznego sedana ES90. Ale czy rzeczywiście polscy inżynierowie mieli tak duży wpływ na ten samochód? Przyjrzyjmy się faktom. -
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
-
Polskie warsztaty na skraju bankructwa? Długi sięgają 458 mln zł, a wiarygodność płatnicza spada
-
Elektryczny SUV – sprawdź model EX90 od szwedzkiej marki Volvo