Abarth 695 Esseesse – nowa edycja limitowana spod znaku Skorpiona. Sprint do „setki” w 6,7 sekundy!
Ograniczony do zaledwie 1390 sztuk nowy Abarth 695 Esseesse wyznacza nowy punkt odniesienia dla marki spod znaku Skorpiona, dzięki ulepszonemu, jak zapewnia producent, przyspieszeniu i prowadzeniu. Od 0 do 100 km/h auto rozpędza się w zaledwie 6,7 sekundy.
Serca fanów Abartha zabiją dziś szybciej, dzięki nowej limitowanej edycji 695 Esseesse. Wyprodukowany w limitowanej edycji liczącej zaledwie 1390 sztuk, podzielonych po równo po 695 modeli w kolorze czarnym Scorpion i 695 w kolorze szarym Campovolo, Abarth 695 Esseesse jest edycją kolekcjonerską dedykowaną osobom poszukującym ekskluzywności, osiągów i wyścigowej duszy.
Podczas tworzenia 695 Esseesse zespół inżynierów i projektantów Abartha czerpał inspiracje z modelu z 1964 roku, Cinquino, który został zaprojektowany do codziennego użytku jako samochód miejski, ale był skierowany do osób poszukujących najlepszych osiągów na zwykłych drogach. Od razu odniósł sukces, wyróżniając się charakterystycznym monogramem „SS” na masce i napisem „esseesse” na desce rozdzielczej. Wyprodukowano tylko 1000 sztuk.
Abarth 695 Esseesse – osiągi
Nowy Abarth 695 Esseesse jest wyposażony w silnik 1.4 T-jet połączony z manualną skrzynią biegów, zapewniający 180 KM mocy i moment obrotowy 250 Nm przy 3000 obr./min, oferujący prędkość maksymalną 225 km/h i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 6,7 sekundy.
Abarth 695 Esseesse – design
Wewnątrz nowego Abartha 695 Esseesse fotele mają napis „jeden z 695” na zagłówku, który podkreśla jego ekskluzywność. Każdy z dwóch kolorów nadwozia samochodu pasuje do szwów na siedzeniach, połączonych z czerwonymi pasami bezpieczeństwa. Na desce rozdzielczej z Alcantary w prawym dolnym rogu wyróżnia się wycinany laserowo napis „695 Esseesse”. Aby podkreślić wyścigową duszę Abartha 695 Esseesse, dźwignię zmiany biegów i wstawki na kierownicy zdobi włókno węglowe.
Jeśli chodzi o technologię i łączność, Abarth 695 Esseesse jest wyposażony w system informacyjno-rozrywkowy Uconnect z nawigacją satelitarną, 7-calowy ekran dotykowy z wbudowanym Apple CarPlay i Android Auto oraz cyfrowym radiem DAB.
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach