
Lamborghini Huracan Evo będzie pilotować samoloty na lotnisku w Bolonii
Włoskie lotnisko ponownie nawiązało współpracę z tamtejszym producentem supersamochodów, co bez wątpienia spotka się z radosnymi reakcjami pasażerów.
Na lotniskach można spotkać głównie pojazdy specjalistyczne, przeznaczone do bardzo konkretnych zadań, typowych dla portów lotniczych. Są też luksusowe limuzyny, specjalnie dla tych pasażerów, którzy są zbyt bogaci, żeby tłoczyć się z innymi w autobusie.
Ostra przejażdżka Lamborghini Huracanem Performante Spyder
Od 2013 roku na lotnisku w Bolonii można było zauważyć jeszcze jeden, bardzo wyjątkowy samochód, pochodzący ze stajni Lamborghini. Początkowo był to Aventador, potem auta się zmieniały, a ostatnim był Huracan. Teraz Lambo wraca raz jeszcze na płytę lotniska, tym razem z Huracanem w wersji Evo, który tak jak poprzednicy będzie pełnił funkcję samochodu „follow me”, czyli pilotującego samoloty po wylądowaniu, do miejsca, gdzie powinny się zatrzymać. Jego służba będzie trwała do 7 stycznia 2022 roku.

Auto otrzymało specjalne malowanie, przygotowane przez Lamborghini Centro Stile – z wyblakłą zielenią kontrastują pomarańczowe elementy. Oba kolory są matowe. Huracan wyposażono też pomarańczowe koguty na dachu, niezbędne w tego typu samochodzie, oraz naklejki na drzwiach z napisem „Follow me in out beautiful country” czyli „Podążaj za mną w naszym pięknym kraju”.
Pijany rowerzysta wjeżdża w Lamborghini Huracana!
Z przyjemnością byśmy to zrobili, chociaż dotrzymanie kroku Huracanowi Evo nie jest proste. Jego wolnossący silnik V10 o pojemności 5,2 l rozpędza go do 100 km/h w 2,9 s, a prędkość maksymalna to 325 km/h. Zazdrościmy pracownikowi lotniska, który będzie nim jeździł, ale z drugiej strony… trochę nam go żal. Istnieje niewielka szansa, że otrzyma on od szefostwa zgodę na jazdę trochę szybciej, niż zwykle jeżdżą auta pilotujące.

Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?