
Droga dla rowerów nie jest dla rowerów? Przypadkowy cyklista snuje ciekawe teorie
Co jest gorszego od osoby, która nie ma pojęcia o przepisach? Osoba, która tworzy własne wersje przepisów i jest święcie przekonana, że wszyscy inni kierujący też żyją w tej alternatywnej rzeczywistości.
Ktoś złośliwy mógłby zauważyć, że rowerzyści najpierw domagają się budowy dróg dla rowerów, żeby nie musieli ryzykować jazdy wśród znacznie szybszych samochodów, a kiedy te drogi się wybuduje… to znajdują wymówki dlaczego nie muszą z nich korzystać. Jednocześnie nadal narzekając, że kierowcy jeżdżą niebezpiecznie i stwarzają dla nich zagrożenie. No ale my nie jesteśmy złośliwi, więc przejdźmy do nagrania.
Rowerzysta poważnie uszkodził auto i próbował uciec. Później nie było lepiej
Trzypasmowa ulica to nie jest bezpieczne miejsce dla rowerzysty, ale na szczęście wzdłuż niej biegnie droga dla rowerów. Autora nagrania zaciekawiło więc, co na prawym pasie robi rowerzysta. Rowerzysta szybko wytłumaczył mu, że jeśli jedzie ponad 30 km/h, to nie musi jechać drogą dla rowerów. Po drugie w ogóle nie musi nią jechać, bo ona „jest tylko informacyjnie”. Po trzecie nie ma zakazu jazdy po ulicy.
Nasz znajomy rowerzysta oburzył się, bo łamał przepisy, a kierowca bezpiecznie go wyprzedził
Cóż można dopowiedzieć komuś takiemu? Poza tym, że prędkość nie ma nic do rzeczy, a korzystanie z DDR jest obowiązkowe? Zastanawia nas tylko, czy ten rowerzysta faktycznie wykreował sobie alternatywną rzeczywistość i sobie w niej egzystuje, czy tak tylko wymyśla głupoty na poczekaniu, bo głupio mu przyznać się do łamania przepisów?
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?