Fiat Panda (niemal) na miarę
Ponad 70 akcesoriów zgrupowanych w czterech kategoriach tworzy możliwość personalizacji nowego Fiata Panda.
![]() |
fot. Fiat |
Kategorie to Personalizacja, Informatyka, Komfort i Bezpieczeństwo. Akcesoria mają w założeniu zwiększyć komfort jazdy samochodem i uprzyjemnić przebywanie we wnętrzu nowej Pandy na co dzień. Ich stylistyka jest dopasowana do wyglądu auta i jego charakterystyki, również pod względem technicznym i mechanicznym.
W kategorii Personalizacja to m.in. trzy serie naklejek na nadwozie, 15-calowe felgi z lekkiego stopu, relingi dachowe, obudowy lusterek zewnętrznych i kołpaki kół w czterech kolorach do wyboru, stalowe zakrętki (kapturki) wentyli opon z logo Fiat oraz maty podłogowe (dywanowe, welwetowe albo gumowe) w trzech różnych wzorach dekoracyjnych.
W kategorii Informatyka prym wiedzie system „Blue&MeTM TomTom© 2” LIVE, czyli połączenie systemu teleinformatycznego z dostępem do Internetu oraz przenośnej nawigacji i bezprzewodowego łącza telefonii komórkowej. Dodatkowo dostępny jest duży wybór fotelików dziecięcych, systemów alarmowych, siatek bagażowych, kratek bagażnika, komplet czujników parkowania i śrub do mocowania kół zapobiegających kradzieży.
![]() |
fot. Fiat |
W kategorii Komfort znaleźć można akcesoria rekreacyjne, np. dachowe pojemniki bagażowe (360 lub 490-litrowe), wykładzinę ochronną bagażnika, a także uchwyty do transportu rowerów, snowboardów i nart (3 lub 4 par), kajaka czy deski windsurfingowej.
Fiat proponuje także opcjonalny pakiet wyposażenia Techno Pack, obejmujący nowy system nawigacji Blue&MeTM TomTom©, łącze bezprzewodowe Blue&MeTM oraz port multimedialny „My Port” wraz z przyciskami sterowania na kierownicy.
Najnowsze
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
Volvo Cars Tech Hub w Krakowie obchodzi drugą rocznicę działalności. Firma chwali się, że to właśnie tam powstały kluczowe technologie dla nowego elektrycznego sedana ES90. Ale czy rzeczywiście polscy inżynierowie mieli tak duży wpływ na ten samochód? Przyjrzyjmy się faktom. -
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
-
Polskie warsztaty na skraju bankructwa? Długi sięgają 458 mln zł, a wiarygodność płatnicza spada
-
Elektryczny SUV – sprawdź model EX90 od szwedzkiej marki Volvo
Zostaw komentarz: