Kobiecy charakter Renault Magnum
Mimo, że świat kierowców ciężarówek jest zdominowany przez mężczyzn, liczba kobiet w tym zawodzie stale rośnie. Jedną z nich jest Patricia Boudy - jedyna kobieta spośród 100 kierowców pracujących w firmie transportowej Rizzo w Gaillac we Francji.
![]() |
fot. Renault Trucks |
![]() |
fot. Renault Trucks |
W lutym Patricia otrzymała kluczyki od nowiutkiego modelu Renault Magnum z silnikiem DXi o mocy 480 KM.
– Lubię być w trasie przez cały tydzień, a to Magnum ułatwi mi pracę. Komfort kabiny tej ciężarówki nie ma sobie równych – podkreśliła odbierając kluczyki.
Od zawsze wielkim marzeniem Patricii było prowadzenie wielotonowego pojazdu i życie w trasie – chciała być truckerem, tak jak jej ojciec. Zachęcona przez niego, 10 lat temu porzuciła zawód krawcowej, zdobyła niezbędne uprawnienia i zasiadła za kółkiem ciężarówki. Od tamtej pory zjeździła Europę wzdłuż i wszerz. Jak sama twierdzi – odnalazła się w tym męskim światku.
– Nigdy nie cierpiałam z tego powodu, że jestem kobietą-kierowcą. Byłam i jestem w stanie wiele udowodnić sobie, zyskałam też szacunek mężczyzn – podsumowała Patricia.
Kobieta i ciężarówka – idealny zestaw. |
![]() |
fot. Renault Trucks |
Patricia Boudy i jej nowe Renault Magnum. |
![]() |
fot. Renault Trucks |
Jej szef, Stéphane Rizzo, zamówił bardzo dobrze wyposażone pojazdy, tak więc i egzemplarz Patricii ma wszelkie wygody m.in. telewizor, lodówkę, klimatyzację.
– Bogate wyposażenie pojazdów, to mój świadomy wybór. Chcę podkreślić znaczenie pracy naszych kierowców, gdyż to oni i ich pojazdy są wizerunkiem naszej firmy. A dla Patricii zamówiłem dodatkowo chromowaną osłonę chłodnicy – podsumował właściciel firmy. – Muszę przyznać, że jestem dumny z tego, że mamy kobietę-kierowcę w naszym teamie. Kiedy w zeszłym roku otrzymałem od Patricii podanie o pracę, od razu zaimponowała mi swoją motywacją do pracy i 10-letnim doświadczeniem. Zatrudniłem ją bez zastanowienia.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: