Dziecko bezpieczne w aucie
Zapewnienie dziecku bezpieczeństwa w aucie to obowiązek każdego odpowiedzialnego rodzica. Nie jest jednak łatwo znaleźć rozwiązanie, które łączyłoby maksimum bezpieczeństwa z komfortem użytkowania.
![]() |
fot. www.babymama.pl |
Zgodnie z przepisami polskiego prawa, dziecko do 12 roku życia i o wzroście poniżej 150 cm powinno być przewożone w specjalnym siedzisku bądź foteliku, dostosowanym do wagi i rozmiarów malucha, a także posiadającym odpowiednie atesty. Pasy, z uwagi na różnice w budowie anatomicznej dzieci i dorosłych, nie stanowią wystarczającej ochrony.
Wiadomo, że pełną ochronę może zapewnić jedynie naprawdę dobrze dobrany fotelik. Niestety, często potykamy się o to, że foteliki o wysokiej klasie bezpieczeństwa są jednocześnie niepraktyczne – ciężkie, nieporęczne i nieprzyjazne w transporcie.
Alternatywę stanowi siedzisko Bubble Bum ze sklepu www.babymama.pl .
Siedzisko zostało wykonane z delikatnego, dobrze tolerowanego przez najmłodszych tworzywa. Jest lekkie i małe – waży ok. 0,5 g, złożone łatwo mieści się pod ręką, w schowku czy w torebce. Jednocześnie jednak gwarantuje bardzo wysoki stopień ochrony, dzięki czemu mamy pewność, że nasze dziecko jest całkowicie bezpieczne.
Siedzisko Bubble Bum jest przeznaczone dla dzieci od 3 do 11 roku życia , o wzroście do 135cm i wadze od 15 do 36 kg.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: