
Würth Polska i Centrum Nauki Kopernik stawiają na twórcze poznawanie świata
Firma Würth Polska została Wyłącznym Partnerem Majsterni w Centrum Nauki Kopernik, czyli przestrzeni inspirującej do kreatywnego i nieszablonowego myślenia. Umowa o współpracy została podpisana podczas konferencji prasowej, która odbyła się 6 lutego br. w Centrum Konferencyjnym Kopernik.
Majsternia to miejsce, w którym dzieci, młodzież i dorośli mają okazję przekonać się, że „myślą lepiej, niż myślą”. Nie ma tu dokładnych instrukcji, ocen, limitów czasowych. Każdy ma szansę na odkrycie. Goście samodzielnie mierzą się z wyzwaniami inżynieryjnymi, naukowymi, logicznymi. Wiele zadań polega na konstruowaniu z wykorzystaniem bardzo różnych przedmiotów – śrub, łańcuszków, linijek, deseczek z otworami. Zajmując miejsce przy jednym ze stołów warsztatowych, odwiedzający mają możliwość sprawdzenia się nie tylko w roli majsterkowicza – doświadczenia wymagają także zacięcia naukowego i logicznego.
6 lutego br., podczas konferencji prasowej zorganizowanej w warszawskim Centrum Konferencyjnym Kopernik została podpisana umowa, w wyniku której Würth Polska otrzymał tytuł Wyłącznego Partnera Majsterni.
– Celem naszej współpracy z Centrum Nauki Kopernik jest aktywizacja młodego pokolenia do podejmowania wyzwań w różnych dziedzinach nauki – nie tylko inżynieryjnych. Chcemy motywować do rozwoju, zadawania pytań i szukania nowych rozwiązań – mówi Robert Karolak, dyrektor marketingu w Würth Polska. – W ramach przyjętej strategii z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu od lat wspieramy różnorodne inicjatywy kulturalne i edukacyjne. Dlatego nie mogliśmy przejść obojętnie obok Majsterni, której przyświeca cel rozbudzania ciekawości wobec świata i nauki, w różnych grupach wiekowych. Jest to również projekt spójny z profilem naszej działalności – rozwój, innowacje oraz technika wpisane są w DNA naszej firmy – dodaje Robert Karolak.
Kooperacja firmy Würth Polska z Centrum Nauki Kopernik to pionierska działalność w branży produktów i rozwiązań dla profesjonalistów. W ramach współpracy do Majsterni trafiły narzędzia warsztatowe i akcesoria do przechowywania różnego rodzaju elementów – nowe systemy kaset oraz wózki narzędziowe marki Würth. Produkty są kompatybilne, czyli elementy walizek czy wózków mogą być dowolnie konfigurowane. Z kolei część serwisowa Majsterni została wyposażona w profesjonale narzędzia ręczne oraz elektronarzędzia, takie jak zestawy szczypiec, precyzyjne wkrętaki, zakrętarka udarowa.
– Samodzielne próby rozwiązania konkretnego problemu najbardziej angażują nasze emocje i motywują do działania. Ucząc się przez projektowanie, budowanie i testowanie różnych rozwiązań sami kształtujemy swoją wiedzę i zdobywamy nowe umiejętności. Majsternia stwarza możliwość takiego działania. Współpraca z Wurth z pewnością pozwoli nam rozwijać to szczególne miejsce i tworzyć nowe wyzwania dla naszych zwiedzających” – mówi Joanna Kalinowska, Dyrektor Rozwoju Centrum Nauki Kopernik.
Zaangażowanie firmy Würth Polska w projekt Majsterni to także ważne działanie wizerunkowe, szczególnie w kontekście budowania wartości i rozpoznawalności marki. Koncern jest liderem rynku w technice zamocowań i dystrybucji produktów dla profesjonalistów, który swoje produkty sprzedaje wyłącznie przedstawicielom firm i osobom prowadzącym działalność gospodarczą. Dzięki współpracy z Centrum Nauki Kopernik z jednej strony umacnia więc swój wizerunek wśród obecnych i potencjalnych partnerów biznesowych czy pracowników, z drugiej natomiast ma okazję dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Odbiorców, którym zależy na aktywnym i twórczym poznawaniu świata.
Najnowsze
-
Dlaczego Volkswagen Transporter jest najlepszym wyborem dla firm kurierskich i logistycznych?
Pośród wielu dostępnych na rynku modeli aut dostawczych Volkswagen Transporter wyróżnia się jako lider w swojej klasie, oferując nieprzeciętne możliwości dostosowane do potrzeb firm działających w sektorze logistycznym. Precyzja wykonania w połączeniu z przemyślanymi rozwiązaniami funkcjonalnymi sprawia, że model ten cieszy się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców poszukujących optymalnego pojazdu dla swojej floty. Wysokie standardy jakości idące w parze z ekonomiczną eksploatacją stanowią fundament sukcesu tego modelu na wymagającym rynku pojazdów użytkowych. -
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
Zostaw komentarz: