Range Rover Evoque Marangoni – siłacz w kobiecej czerwieni
Elegancki SUV dopieszczony przez włoskich stylistów? Jesteśmy na tak.
fot. Range Rover |
Producent opon Marangoni znany jest ze swojego nietuzinkowego podejścia do ogumienia aut. Jego poprzedni projekt tuningowy Alfa Romeo Giulietty stanowił połączenie grafitowej szarości i limonkowych dodatków wraz z niskoprofilowymi oponami w limonkowym kolorze.
W przerobieniu Evoque pomogły Marangoni firmy TRC Italia i Conte of Florence. Karoseria Evoque to połączenie metalicznej bieli lub srebrnego koloru z kontrastującymi elementami błyszczącej czerni dachu, klamek i przedniego grilla. Dodatkowo przednie błotniki auta wraz z lusterkami i końcówką wydechu zrobione są z modnego, choć nie rzucającego się tym razem w oczy karbonu. Całości dopełniają czerwone, sportowe opony na dwudziestocalowych felgach.
Wnętrze zaprojektowane przez Conte of Florence to subtelne połączenie czerni z czerwoną podsufitką i czerwonymi przeszyciami na fotelach i drzwiach, w komplecie z równie czerwonym logo firmy.
Jednak Marangoni Evoque to nie tylko wygląd. Dwulitrowy silnik otrzymał mocniejsze turbodoładowanie, karbonowe wloty powietrza i ulepszony wydech ze stali nierdzewnej. Dzięki temu teraz auto dysponuje mocą aż trzystu koni mechanicznych, w porównaniu ze standardowymi 240.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: