Ford Focus ST z bardzo mocnym silnikiem debiutuje w wersji kombi
Opracowany przez Ford Performance Focus ST pojawi się w salonach latem. Co zastaniemy pod maską?
Wyposażony będzie w lubiący wysokie obroty silnik benzynowy EcoBoost 2,3-litra o mocy 280 KM, sprzężony z sześciostopniową manualną lub siedmiostopniową automatyczną skrzynią biegów. Do wyboru będzie również silnik wysokoprężny EcoBlue 2,0-litra o mocy 190 KM z sześciostopniową manualną skrzynią biegów.*
Pod maską Focusa ST przewidziano takie zaawansowane sportowe rozwiązania jak: sterowany elektronicznie mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, dostosowanie obrotów silnika do płynniejszej zmiany biegów, możliwości wyboru trybu jazdy, które zapewnią bezkompromisowe osiągi zarówno na torze, jak i w codziennej eksploatacji.
*Emisja CO2 dla Focusa ST z silnikiem 2,3 litra EcoBoost – od 179 g/km, zużycie paliwa od 7,9 l/100 km; Emisja CO‑2 dla wersji z silnikiem wysokoprężnym 2,0-litra EcoBlue – od 125 g/km, zużycie paliwa 4,8 l/100 km
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: