Jennifer Lopez wspiera Fiata w USA
Jennifer Lopez została twarzą Fiata 500. Pierwszym efektem podpisanego z producentem kontraktu będzie teledysk Jennifer Lopez do piosenki „Papi", którego premiera odbędzie się 16 września. Mamy dla Was przedsmak tej produkcji.
Jennifer Lopez twarzą nowego Fiata 500. |
![]() |
fot. YT
|
Premiera klipu według reżyserii Paula Huntera odbędzie się w piątek 16 września w programie Good Morning America na antenie amerykańskiej telewizji ABC. Pojawienie się nowego modelu Fiata 500 Cabrio w teledysku Jennifer Lopez „Papi” jest częścią podpisanego z gwiazdą kontraktu.
Nieoficjalnie mówi się, że producent samochodów wybrał Lopez licząc, że dzięki jej popularności uda się odbudować pozycję Fiata na rynku amerykańskim. Apetyt na sukces jest dosyć duży, ponieważ tym marketingowym zagraniem Fiat chce doprowadzić do możliwości konkurowania z Chryslerem (Grupa Fiata), który jak wiadomo postawił w kampanii na Eminema.
Czy Lopez pokona amerykańskiego rapera, a 500-tka pobije wyniki sprzedażowe Chryslera, tego dowiemy się najwcześniej za rok. Tymczasem zapraszamy do obejrzenia reklamy najnowszego Fiata 500, zawierającego fragmenty najnowszego teledysku J.Lo:
Najnowsze
-
6. Rajd Motocyklowy Weteranów – hołd na dwóch kołach dla tych, którzy nie wrócili z misji. Start już 24 kwietnia!
Wkrótce rusza 6. edycja Rajdu Motocyklowego Weteranów - start już 24 kwietnia 2025 roku. Setki motocyklistów, weteranów i pasjonatów ruszą w trasę, by oddać hołd tym, którzy nie wrócili z misji. -
Od kartingu do F1 Academy? Kornelia Olkucka walczy o marzenia we włoskiej Formule F4!
-
XPENG P7, G6 i G9 – wideo z pierwszych jazd w Polsce! Ceny, dane techniczne, rywale. Oto chińskie modele, które rzucają rękawicę Tesli
-
Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie – poznaj nowe systemy w Toyocie C-HR
-
Audi Q4 e-tron – elektryczny SUV klasy premium dla nowoczesnych kierowców
Zostaw komentarz: