
Hybrydowa Kia Niro przeszła modernizację
Odświeżone Niro wyróżnia się nowymi detalami w stylistyce nadwozia i lepszej jakości materiałami we wnętrzu. Zmiany objęły wersję hybrydową i hybrydową Plug-In.
Pod względem stylistyki nadwozia Niro w wersjach hybrydowej i hybrydowej typu Plug-in nawiązują do wyglądu elektrycznego e-Niro. Crossover otrzymał nowe zderzaki z przodu oraz z tyłu i przeprojektowano projekcyjne reflektory, w których znajdują się teraz charakterystyczne światła do jazdy dziennej LED w kształcie kostek lodu. W ofercie są również opcjonalne reflektory w całości wykonane w technice LED. Od nowa zaprojektowano światła LED z tyłu, a nowy tylny zderzak otrzymał srebrną listwę oraz mieści w narożnikach nowe światła odblaskowe i przeciwmgielne.
W kabinie Niro wprowadzono szereg drobnych zmian w wyglądzie oraz w doborze materiałów. Górna część deski rozdzielczej jest wykończona miękkim w dotyku materiałem, a na całej tablicy rozdzielczej znajduje się sporo wstawek w kolorze błyszczącej czerni wykończonych srebrnymi lub chromowanymi elementami. Do Niro po faceliftingu Kia oferuje także system multimedialny z nowym opcjonalnym panoramicznym ekranem dotykowym o przekątnej 10,25 cala i 7-calowy wyświetlacz Supervision na zestawie wskaźników. W standardzie Niro jest wyposażone w 8-calowy ekran dotykowy systemu multimedialnego i 4,2-calowy wyświetlacz między zegarami.
Wnętrze odświeżonego Niro jest dostępne z nowymi pakietami kolorystycznymi do wyboru. W zależności od wyposażenia i rynku, hybrydowy crossover może być wykończony elementami w kolorach czerwono-pomarańczowym lub bordowym. Do pierwszego zestawu zaprojektowano kontrastowe szwy w kolorze czerwonym, do drugiego – w kolorze fioletowym. Drugi zestaw kolorystyczny obejmuje nową tapicerkę siedzeń z perforowanej skóry w kolorze bordowym, podłokietniki w drzwiach w tym samym kolorze i deskę rozdzielczą wykończoną elementami w kolorze matowego chromu.
Niro po faceliftingu oferuje szeregu systemów asystujących, które zwiększają bezpieczeństwo podróżowania. Dostępny już wcześniej aktywny tempomat wzbogacono o funkcję Stop & Go, dzięki której Niro potrafi zatrzymać się, jeśli samochód przed nim się zatrzyma i ruszyć, jeśli ruszy auto przed nim. System Lane Following Assist, umożliwiający jazdę autonomiczną na poziomie drugim, działający w zakresie prędkości od 0 do 180 km/h, w wersjach hybrydowej i hybrydowej typu Plug-in jest oferowany po raz pierwszy.
Sprzedaż odświeżonej Kia Niro w wersjach hybrydowej i hybrydowej typu Plug-in rozpocznie się w Polsce w drugiej połowie 2019 roku.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: