Kleinschmidt powróci?
Zwyciężczyni Rajdu Dakar z 2001 roku Jutta Kleinschmidt nie poddaje się. Choć z walki w Rajdzie Dakar 2010 już teraz wycofał się zespół Mitsubishi, a kolejne także myślą o odejściu w związku z kryzysem, Niemka pozostaje optymistką i chce założyć własny team przy współpracy z Fordem. Powróci do rywalizacji w Dakarze, ale tylko wtedy, gdy ten powróci na Czarny Ląd. - Próbuję zbudować własny zespół, choć wiem, że w chwili obecnej nie jest to proste - powiedziała Jutta magazynowi motorsport-total.
Jutta Kleinschmidt wraz ze swoją pilotką Tiną Thornerna pustyni |
![]() |
Fot. jutta-kleinschmidt.de
|
– Niezależnie od twojej opinii, ta edycja rajdu rozpoczęła nową historię i możemy mieć tylko nadzieję, że Rajd Dakar powróci któregoś dnia do Afryki. Jeśli nie, impreza Huberta Auriol’a (organizator rajdu w Afryce w tym roku przyp.red.) może okazać się doskonałą alterntywą. Tegoroczna edycja Rajdu Dakar była oczywiście trudna, ale czy bardziej niż dotychczasowe? – pisze Jutta na swojej stronie internetowej. – Podczas zwycięskiego dla mnie Dakaru w 2001 roku 72 godziny mordowałam się za kółkiem, dopóki nie przekroczyłam mety. Podczas rajdu tylko kilku zawodników dojeżdżało do biwaku, reszta spędzała noce na wydmach. Nie było hoteli ani McDonald’ów. Teraz skraca się lub odwołuje odcinki następnego etapu – pisze wyraźnie zniesmaczona nowoczesną formą tego najsłynniejszego maratonu.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: