Ducati Scrambler Icon w odsłonie na 2019 rok
Scrambler Icon - bestseller z portfolio Ducati - powraca w jeszcze lepszym wydaniu w wersji na 2019 rok.
Marka Scrambler Ducati pojawiła się na światowym rynku w 2014 roku i od razu podbiła serca tych, którzy motocykl traktują jako środek wyrazu własnej osobowości, na przekór obowiązującym trendom. Icon nawiązuje stylem do pierwszego Scramblera Ducati, którego premiera odbyła się w 1962 roku. Współczesna wersja pojazdu została doceniona przez motocyklistów na całym świecie. Potwierdzeniem tego sukcesu jest 55 000 sprzedanych egzemplarzy modelu Scrambler w ciągu 4 lat.
Nowy Icon w wersji na 2019 rok przeszedł wizualny lifting nadwozia. Motocykl został wyposażony w całkowicie nowy przedni reflektor LED DRL (Daytime Running Light), który poprawia widoczność motocyklisty wśród innych użytkowników drogi w świetle dziennym. Wzrok przykuwa aluminiowa osłona reflektora w kształcie charakterystycznego iksa, będącego stałym elementem identyfikacji wizualnej marki Ducati. Nie można przejść obojętnie także obok elektronicznego wyświetlacza, który okrągłym kształtem nawiązuje do korzeni marki Scrambler. W nowym modelu Icon motocykliści zobaczą na nim nie tylko prędkość, godzinę, wartość obrotów, ale także aktualny bieg i wskaźnik poziomu paliwa.
Miłośnicy customizingu na pewno się ucieszą z możliwości wymiany bocznych panelów baku, co jeszcze bardziej pozwala na podkreślenie indywidualnego charakteru motocykla i jego właściciela. Szeroka kierownica, wygodne siedzenie w połączeniu z nowym zawieszaniem mają teraz zapewniać najwyższy poziom ergonomii. Na radość prowadzenia ma wpływać także nisko położony środek ciężkości i niska masa pojazdu, które ułatwiają manewrowanie w miejskiej przestrzeni. Właściciele nowego modelu z pewnością docenią także nowy układ hydraulicznego sterowania sprzęgłem oraz Bosch Cornering ABS, jako podstawowe wyposażenie każdego modelu Icon.
Unowocześniony Scrambler Icon będzie dostępny w salonach w Polsce z końcem stycznia 2019 roku w dwóch wersjach kolorystycznych: czarno-pomarańczowej („Atomic Tangerine”) oraz znanej czarno-żółtej („’62 Yellow”).
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: