Natasha Poly nową twarzą Fiat 500 by Gucci

150. rocznica zjednoczenia Włoch i 90. urodziny firmy Gucci stały się świetną okazją do zaprezentowania zdjęć modelki Natashy Poly oraz Fiata 500 by Gucci, będącej cześcią kampanii reklamowej, która od połowy maja pojawi się prasie codziennej i magazynach na całym świecie.

Niezwykle zmysłowa kampania Fiata 500 by Gucci.
fot. Fiat

Zdjęcia zostały zrobione przez Merta Alasa i Marcusa Piggotta w Rzymie, kampania natomiast stanowi kontynuację niedawnej prezentacji 500 by Gucci zaprojektowanej przez Fridę Giannini – dyrektora kreatywnego firmy Gucci we współpracy z Centro Stile Fiat.

Kampania będzie połączona z kilkoma eksluzywnymi prezentacjami, które będą miały miejsce w Paryżu, Londynie i Tokio.

Zamównia na auto z tej szczególnej limitowanej serii można składać do 30 czerwca wyłącznie za pośrednictwem strony www.500bygucci.com. Do sprzedaży na rynku europejskim auto zostanie wprowadzone w lipcu, pod koniec roku producent planuje też opanować pozostałe regiony świata.

Uzupełnieniem do tej specjalnej wersji „pięćsetki” jest ekskluzywna kolekcja 500 by Gucci, obejmująca akcesoria przydatne w podróży, drobne wyroby ze skóry, ubrania, rękawiczki dla kierowcy, okulary przeciwsłoneczne i zegarek, które można nabyć od kwietnia 2011 w wybranych sklepach firmy Gucci oraz pod adresem www.gucci.com.

Eteryczna modelka Natasha Poly i Fiat 500 by Gucci w dwóch kolorystycznych wersjach.
fot. Fiat

 

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze