Harmonogram, regulamin i nagrody Kia Lotos Race
Zamieszczamy podstawowe informacje o Kia Lotos Race. Zapnij pasy i przygotuj się na najszybsze wydarzeniu tego roku - wyścig o sportowy samochód KIA Picanto gotowy do sezonu 2012. W nagrodę możesz otrzymać także osobisty team startowy! Co należy spełnić i co wiedzieć?
![]() |
fot. Kia
|
Aby wziąć udział w kilkuetapowym konkursie o miano najzdolniejszego kierowcy młodego pokolenia, należy uważnie przeczytać regulamin (w materiałach dodatkowych poniżej). Najważniejszym kryterium do spełnienia jest wiek do 25 lat oraz kwestie dotyczące doświadczenia zawodniczego. Jeśli spełniasz te warunki uczestnictwa w Kia Lotos Race wystarczy wypełnić formularz i rozwiązać wirtualne testy predyspozycji – egzaminować Cię będzie Klaudia Podkalicka – kierowca wyścigowy. W drugim etapie należy uzyskać najlepszy czas na torze kartingowym. Jeśli znajdziesz się wśród najlepszych dostaniesz się do elitarnej Szkoły Bezpiecznej Jazdy Tomasza Kuchara, gdzie pod okiem profesjonalistów przejdziesz specjalistyczne szkolenia.
Harmonogram działań
Zapisy i zarazem I etap projektu zaczął się 8 kwietnia i potrwa do 10 czerwca. Na stronie internetowej www.kialotosrace.pl wszyscy kierowcy przejdą selekcję za pomocą serii testów z zakresu: bezpiecznej jazdy, języka angielskiego, odporności na stres, szybkości reakcji, wiedzy na temat sportowej jazdy samochodem. Kierowcy wyłonieni po egzaminie otrzymają potwierdzenie przejścia pierwszego etapu i kwalifikacje do drugiego. Później, na jednym z 23 torów gokartowych w Polsce (wykaz tutaj) uczestnik ma możliwość uzyskania swojego najlepszego czasu, który pojawi się na stronie wraz z rankingiem pozostałych uczestników (aby zobaczyć ranking kliknij tutaj). Do kolejnego etapu przechodzi 10 najlepszych czasów uzyskanych na danym torze.
![]() |
fot. Kia
|
III etap (25 czerwca – 6 sierpnia) to finały regionalne, w których weźmie udział łącznie 230 zawodników (terminy finałów w poszczególnych miastach znajdziesz tutaj). Z każdej z sześciu eliminacji wyłonionych zostanie 3 zwycięzców (łącznie 20 osób). Finaliści przejdą kolejne etapy – w dniach 15-25 sierpnia – w Rallyland’zie; zmagania będą prowadzone przy współpracy z zawodowymi kierowcami wyścigowymi wchodzącymi w skład Akademii Bezpiecznej Jazdy Tomka Kuchara. Eksperci będą w miarę upływu poszczególnych rywalizacji eliminować „kadetów”. Ukoronowaniem projektu będzie „wystawienie” 3 najlepszych kierowców w profesjonalnym wyścigu na torze w Poznaniu.
Nagrody
Po zakończeniu IV etapu finałowego przyznane zostaną 3 nagrody:
– 1 nagroda główna za 1 miejsce składająca się z dwóch elementów:
a) 1 element w postaci samochodu wyścigowego Kia Picanto klasy N0, zgodnego z technicznym regulaminem markowego pucharu organizowanego przez Kia Motors Polska w 2012 r. o wartości 40.000 zł brutto wraz z częścią gotówkową w wysokości 4.444 zł. Łączna wartość 1 elementu nagrody głównej wynosi 44.444 zł. Nagroda zostanie wydana nie później niż do 31.03.2012 r.
b) 2 element w postaci bonusu w kwocie 5000 zł za każdą rundę, w której wystartuje zawodnik Pucharu w 2012 roku – kwota będzie wypłacana zawodnikowi przed każdą rundą tylko i wyłącznie jeśli weźmie w niej udział. Bonusy będą wydawane po potrąceniu należnego podatku. Bonusy gotówkowe będą wydane nie później niż do 31.12.2012 r. i w ilości nie większej niż 7. O ilości rund stanowić będzie Regulamin Pucharu.
Zwycięzca wyłoniony zostanie podczas szkolenia w „Rallylandzie” oraz po zsumowaniu punktów naliczonych za wszystkie kategorie uczestnictwa w szkole Rallyland. Nagroda główna – auto posłuży zwycięzcy Projektu do wzięcia udziału w pełnym sezonie Pucharu w 2012 r.
– 2 nagroda za 2 miejsce w postaci nagrody gotówkowej o wartości 11.111 złotych.
– 3 nagroda za 3 miejsce w postaci nagrody gotówkowej o wartości 5.556 złotych.
Dla wszystkich finalistów zostanie przyznany extra rabat na zakup samochodów do Pucharu w wysokości 10% od ceny sprzedaży ustalonej przez Kia Motors Polska Sp. z o.o.
Jeśli masz pytania, napisz pod adres pomoc@kialotosrace.pl, aby dowiedzieć się szczegółów.
Na większość pytań znajdziesz odpowiedź tutaj http://kialotosrace.pl/s/23/faq
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: