Alison Parker – zawodniczka enduro
Parker jest jedną z najbardziej cenionych offroadowych motocyklistek w Australii. W swoim sportowym portfolio ma niezliczone starty w imprezach na całym świecie. Swój udział w zawodach Alison stara się łączyć z pracą nad promocją tego sportu. Jedną z okazji stała się propozycja od linii lotniczych Jetstar.
Alison Parker |
![]() |
fot. z archiwum zawodniczki
|
Australijska zawodniczka enduro pojawi się w następnym wydaniu magazynu Jetstar – miesięcznika, który znajduje się na pokładzie wszystkich samolotów tej linii lotniczej.
– To bardzo ekscytujące, aby móc promować sport enduro wśród szerszej publiczności. To jest genialna okazja, aby podkreślić, że kobiety są również bardzo zaangażowane w jazdę na motocyklu i to nie tylko miejską – powiedziała Parker, na co dzień startująca Yamahą.
Po jej imponującym występie podczas Mistrzostw Enduro FIM w inauguracyjnej rundzie Światowych Mistrzostw Kobiet (WEWC) w 2010 roku, gdzie ukończyła w pierwszej dziesiątce najlepszych kobiet zawodników, zainteresowanie mediów jej osobą stale rosło.
– Kiedy byłam we Włoszech udzieliłam wywiadu dla francuskiego magazynu offroadowego, po czym okazało się, że materiały te wykorzystywane były do celów promocyjnych WEWC przed Polską rundą w czerwcu – wspomina Alison.
Jednak punktem kulminacyjnym w jej medialnej karierze był zdecydowanie udział w konkursie zmiany opon, gdzie rywalizowała z sześciokrotnym Mistrzem Świata Enduro, Włochem Giovannim Sala. Zawody były transmitowane na cały świat poprzez Eurosport.
Alison przygotowuje się obecnie do Motocrossowych Mistrzostwa Świata, które odbędą się w Broadford w Australii, a wywiad i materiał przygotowany dla Jetstar będzie dostępny już wkrótce na pokładach samolotów tej linii.
Liczymy, że może i nasze rodzime linie lotnicze, też kiedyś wpadną na pomysł promowania polskich zawodniczek…
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: