Peugeot – elektryczny rower górski z wbudowanym akumulatorem
Peugeot przedstawia rower górski z elektrycznym wspomaganiem napędu. To prekursor nowej generacji eBike spod znaku lwa.
Nowy model został zaprezentowany w Genewie. Ma amortyzację obu kół i może być idealnym kompanem na wymagających, górskich trasach. Jego nazwa to VTT Peugeot eM02 FS Powertube (e=electric M=Mountain, 02= oznaczenie gamy, FS=Full Suspension). Jest pierwszym rowerem marki, w którym zastosowano ramę nowego typu z wbudowanym akumulatorem.
Zaprojektowany do jazdy terenowej i rajdów enduro rower górski ma zawieszenie przedniego i tylnego koła o średnicy 27,5 cala, co ma przekładać się na komfort jazdy i ułatwiać pokonywanie przeszkód terenowych. Zastosowany w rowerze silnik i akumulator Bosch o mocy 500 Wh zapewniają zasięg do 125 kilometrów. Żółty, matowy lakier ramy nawiązuje do stylistyki zaprezentowanego równocześnie koncepcyjnego Peugeota Riftera 4X4. Rower będzie oferowany w dwóch wersjach w cenie 4 599 euro brutto i już pojawił się w sprzedaży.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: