
Nowy Ford Mustang – spektakularny
Bardziej ekskluzywny, szybszy i bardziej zaawansowany technicznie nowy Ford Mustang ma oferować amatorom kultowego modelu sportowego w Europie nie tylko wyraźniej podkreśloną sylwetkę, ale i wydajniejszy silnik, zawieszenie oraz najnowsze funkcje wspomagające kierowcę.
Samochód dostępny jako fastback lub kabriolet (convertible), jest natychmiast rozpoznawalny w obu tych konfiguracjach nadwozia. Profil Mustanga ma teraz bardziej wyrafinowaną aerodynamikę i jest wzbogacony techniką oświetlenia LED, a dopełnieniem całości jest 11 kolorów nadwozia do wyboru i paleta nowych obręczy kół z lekkich stopów.
5-litrowy silnik V8 Forda Mustanga zapewnia teraz moc 450 KM i w połączeniu z nową 10-biegową automatyczną przekładnią Forda jest w stanie zapewnić przyspieszenie 0-100 km/h w czasie 4,3 sekundy. Sześciobiegowa manualna skrzynia biegów Mustanga wyposażona jest teraz w technikę dopasowania prędkości obrotowej, która ma zapewniać płynniejsze i szybsze redukcje biegów, którym towarzyszą charakterystyczne „strzały” potężnego silnika.
Prowadzenie Mustanga ma zyskać dzięki nowemu, regulowanemu zawieszeniu MagneRide i możliwości wyboru trybu jazdy, w tym nowego, konfigurowanego przez kierowcę trybu „My Mode”. Sportowy układ wydechowy z aktywnym zaworem spalin dysponuje także trybem „dobrego sąsiada” (Good Neighbour Mode) do jazdy wczesnym rankiem lub późną nocą bez niepokojenia sąsiadów.
Systemy wspomagające kierowcę Mustanga, w tym asystent ochrony przed kolizjami z funkcją wykrywania pieszych oraz system utrzymywania pasa ruchu, mają pozwala na bezstresowe pokonywanie długich tras. Nowoczesne wnętrze wyposażono w miękkie w dotyku materiały i w 12-calowy, w pełni cyfrowy zestaw wskaźników, dostarczający precyzyjnych informacji w przejrzystej formie.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: