Harley Davidson Street Rod – nowość na sezon 2017
Sezon motocyklowy startuje lada moment, a tymczasem amerykański producent motocykli przygotował ciekawą propozycję. Oto model Street Rod, który powiększa gamę modelową.
Rodzina Harley-Davidson powiększa się o nowy, lekki, a do tego bardzo stylowy motocykl dostępny w rozsądnej cenie. Na pierwszy rzut oka łączy go spore podobieństwo z modelem Street 750, ale gdy tylko wgłębimy się w szczegóły, to zauważymy, że jest to całkiem nowa maszyna.
Nowa maszyna marki Harley-Davidson przygotowana na ten sezon jest wyposażona w silnik OHC 8V 60° V-Twin High Output Revolution X 750. Pod tą długą nazwą skrywa się 18 proc. więcej mocy oraz moment obrotowy wyższy o 8 proc. w porównaniu z modelem Street 750. Zwiększono stopień sprężania, a maksymalne obroty wzrosły z 8000 do 9000 obr./min.
Maszyna stoi na 17-calowych kołach, a przedni widelec typu upside-down ma średnicę 43 mm. Geometria jest teraz ostrzejsza, co wpłynie pozytywnie na precyzję układu kierowniczego. Z tyłu zamontowano amortyzatory typu piggyback z zewnętrznym zbiornikiem zwiększającym pojemność oleju, a tym samym efektywność tłumienia. Zakres ruchu zwiększył się o 30 proc. Powiększono hamulce, które z przodu mają dwutłoczkowe zaciski i dwie tarcze o średnicy 300 mm.
W nowym modelu podniesiono siodło i zmieniono jego kształt. Na wyposażeniu standardowym mamy zupełnie nowe, kute dźwignie hamulca i zmiany biegów, a podnóżki wykonano z aluminium. Lusterka są mocowane do końców kierownicy, ale można je zamontować nad lub pod manetkami.
Poprawiono kąty wychylenia motocykla, które teraz wynoszą 37,3° z prawej strony i 40,2° z lewej. Z tej informacji ucieszą się miłośnicy sportowej jazdy. Płaska kierownica w stylu drag pozwala zająć bardziej agresywną pozycję za kierownicą.
Wygląd modelu Street Rod uzupełnia stylistyka Dark Custom. Czarny widelec i półki, nowa owiewka powiększają optycznie przód motocykla. Do tego wysokość motocykla oraz 17-calowe koła sprawiają, że wygląda bardzo masywnie. Klienci mają do wyboru trzy opcje lakierowania nadwozia.
Harley-Davidson Street Rod kosztuje po obecnym kursie 36 200 zł.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: