Wirtualne zakupy w salonie Audi
Producent z Ingolstadt wprowadza nowoczesne technologie nie tylko do swoich samochodów. Już niebawem klienci odwiedzający salony Audi otrzymają na czas wizyty zestawy VR, czyli okulary rozszerzające rzeczywistość.
Technologia VR (Virtual Reality) szturmem wchodzi na rynek. Dzięki specjalnym okularom ze słuchawkami klienci Audi będą mogli zobaczyć więcej niż w rzeczywistości. Urządzenie będzie wyświetlać model w 360 stopniach, dzięki czemu klient będzie mógł dowolnie obracać taki samochód, a także zajrzeć do wnętrza czy pod spód.
To jednak nie wszystko. Poza tym będzie mógł w czasie rzeczywistym zmienić kolor nadwozia, felgi, a także dobierać wyposażenie opcjonalne i na żywo obserwować zmiany. Co więcej, będzie mógł zobaczyć wizualizację wybranego samochodu w wybranych warunkach oświetleniowych, a także lokalizacjach. Na przykład klient będzie mógł sprawdzić jak wygląda skonfigurowane przez niego białe Audi A8 oświetlone blaskiem księżyca na paryskiej uliczce.
Poprzez stosowanie nowych gadżetów Audi zamierza zmienić zachowanie klientów, którzy często przychodzą do salonów wyłącznie porozmawiać o cenie, ponieważ wszystkie informacje, a także konfigurację samochodu robią przez internet. Nowe rozwiązanie pozwoli wydłużyć czas pobytu w salonie, a także pozwoli dłużej zastanowić się nad wyborem wielu opcji.
Rozwiązanie pojawi się testowo w wybranych sześciu salonach Audi w Niemczech. Producent nie wybrał jeszcze urządzeń rozszerzających rzeczywistość. W grę wchodzi wykorzystanie HTC Vive lub Oculus Rift.
Najnowsze
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
Azjatyckie marki samochodowe zalewają Europę, a Polska nie jest wyjątkiem. Czy jednak klienci są gotowi na chińską motoryzację? I czy sami Chińczycy nie przesadzają z ofensywą nowości? -
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
-
Peugeot 5008 GT Hybrid – TEST. Rodzina może się zdziwić
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
Porsche Polska w Warszawie – nowa siedziba właśnie rozpoczyna działalność
Zostaw komentarz: