Rajd kobiet Lancia Gran Turismo 2010 – galeria
"Cafe girls", "Rakiety do mety" i "Wiedźmy" - to tylko niektóre zespoły drugiego Rajdu Kobiet Lancia Gran Turismo, w którym udział wzięły gwiazdy i dziennikarki, m.in. Dorota Wróblewska, Agnieszka Szulim, Dominika Gawęda, Karina Kunkiewicz, Ewa Gorzelak, Karolina Malinowska.
Uczestniczki rajdu i samochody Lancia w pełnej krasie. |
fot. Lancia
|
Trasa wiodła spod Hotelu Marriott w Warszawie do Białowieży – Hotelu Żubrówka. 20 pań prowadziło samochody Lancia Delta z silnikami od 150 KM do 200 KM. Przez trzy dni Rajdu organizatorzy zadbali, aby aktywnie i interesująco spędziły czas. Uczestniczki musiały poddać się próbom zręcznościowym oraz odpowiedzieć na pytania i zagadki z zakresu motoryzacji, mody, bezpieczeństwa i znajomości regionu. Załogi pokonywały odcinki specjalne z itinererem – schematyczną mapką trasy oraz GPS Nokia Maps. Próba Stuarta polegała na przejechaniu ronda samochodem, do którego przymocowano metalowy talerz z piłeczką tenisową.
fot. Lancia
|
Jeżdżąca Lancią Delta na co dzień Dorota Wróblewska – producentka telewizyjna oraz właścicielka Domu Mody podkreślała, że Delta to szybki oraz świetnie sprawdzający się w miejskich warunkach komfortowy samochód. Panie pokonywały pod opieką instruktora slalom na czas w specjalnych okularach „alkogoglach”. Próba symulująca jazdę samochodem z 1,5 promila alkoholu we krwi, upewniła uczestniczki o szkodliwym wpływie alkoholu na zachowanie i szybkość reakcji. Punkty zdobywane w kolejnych próbach były zaliczone do ogólnej klasyfikacji rajdu i wyłoniły drużyny zwycięskie.
Uczestniczki Rajdu zwracały uwagę nie tylko na osiągi, ale też na wyróżniający design Lancii Delta.
– Moje auto-motto to: samochód dla kobiety powinien być jak mężczyzna – mieć ładną sylwetkę, być dynamiczny, dawać poczucie bezpieczeństwa i mieć interesujące wnętrze. No i jeszcze to coś… – mówiła Karina Kunkiewicz. – Tak naprawdę jestem motoryzacyjną abnegatką i zdarza mi się nie rozpoznać własnego samochodu na parkingu, ale Lancii Delty nie da się ominąć. Jest jednym z nielicznych samochodów, za którymi oglądałam się na ulicy, głośno wzdychając. A teraz miałam okazję przekonać się, że to auto nie tylko piękne, ale też wygodne, praktyczne i tak fajnie się prowadzi! No i te drobiazgi, stębnówki na tapicerce – zupełnie jak w wieczorowej kreacji. No i kolorystyka… Nie trzeba się decydować na jeden kolor karoserii. Można mieć dwa! Po bliższym poznaniu przekonałam się, że Lancia Delta ma nie tylko urodę, ale i charakter.
fot. Lancia
|
Wszystkie drużyny po całym dniu aktywności rajdowych z Lancią dojechały do mety uśmiechnięte i usatysfakcjonowane. Zwycięska trójka została nagrodzona pucharami Lancia, najnowszymi telefonami Nokia N97 mini, zaproszeniami na weekendy w Marriott Wiedeń, niespodziankami od firmy Dyrberg / Kern, House and More, zaproszeniami do salonów Dessange i zestawami kosmetyków Giorgio Armani.
Po rywalizacji nadszedł czas na zabawę w Hotelu Żubrówka. Panie mogły skorzystać z zabiegów SPA oraz warsztatów stylizacji, wizażu, bra-fittingu, tanecznych oraz konsultacji z chirurgiem kosmetologiem. Paniom zorganizowano indywidualne sesje zdjęciowe z fotografem Pawłem Pyrzem oraz stylistą fryzur Łukaszem Mazolewskim.
Punktacja drużyn w kolejności
I miejsce „ Ogniste włócznie”
Agnieszka Szulim
Małgorzata Nowak – Lis
Beata Hentosz
II miejsce „Cafe girls”
Dorota Wróblewska
Karolina Malinowska
Jolanta Borowiec
III miejsce „Rakiety do mety”
Karina Kunkiewicz
Ewa Gorzelak
Pola Czarnecka
IV miejsce „Candy Bitches”
Dominika Gawęda
Kamila Sowińska
Małgorzata Golba
V miejsce „Żubry”
Beata Madeja
Idalia Kostrzewska
Grażyna Kasiak
VI miejsce „Wiedźmy”
Agnieszka Siegert
Iza Komendołowicz
Dorota Bogucka
VII miejsce „Szczęśliwa siódemka”
Elżbieta Hołubka
Anna Luboń
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: