Najbardziej kwiatowa samochodowa marka
W Dzień Kobiet, gdy kwiaty są wszędzie dookoła, pozostańmy w temacie, ale skupmy się na kwiatowych samochodowych markach i modelach. Kto jest "bardziej kwiecisty": Volkswagen, Toyota, Skoda czy Renault? Jakieś typy?
Niesamowity sposób na promocję samochodu |
fot. Toyota
|
Słynny kwiatek w Volkswagenie Beetle jest marzeniem niejednej z nas (zobacz jak zrobić wazonik we własnym aucie). Czy więc nie jest oczywiste, że to właśnie ten model powinien zyskać miano najbardziej kwiecistego? A może zaszczytny, kobiecy tytuł powinien przypaść Skodzie Fabii w wesji Monnari, która trzy lata temu zawładnęła sercem płci pieknej dzięki dziesięciu wzorom kwiatowym m.in. storczyka, surfinii czy lilii? Do tytułu mogłaby też pretendować marka Renault z Clio Eco – choć na jego masce brak jest pięknych kwiatów, to zielony odcień lakieru przynosi na myśl bujną dżunglę i przepiękne lato. Volkswagen, Renault i Skoda naszym kwiatowym tytułem będą musiały obejść się ze smakiem. Najbardziej kwiatową marką jest bowiem… Toyota!
Jeśli wydaje wam się, że zaszczytne pierwsze miejsce zawdzięczna ona kwiecistemu modelowi Aygo nie macie racji. Powodem nominacji jest organizowana w Stanach Zjednoczonych akcja „Harmony Floralscape” promująca hybrydowego Priusa, który już w tym roku pojawi się na rynku.
W ramach akcji w sześciu amerykańskich miastach postawiono kilka nietypowych, oryginalnych ławek w kształcie kilkumetrowych kwiatów, które poza swoimi niewątpliwymi właściwościami estetycznymi pełnią również funkcję hot spotów i punktów zasilania laptopów, czy innych urządzeń elektrycznych. Elementem akcji jest też stworzony z 20 tysięcy żywych kwiatów obrazek Priusa zdobiący między innymi ulice Los Angeles. To nie koniec kwiatowych dokonań Toyoty. Firma opracowuje dwa nowe gatunki roślin: gardenii i szałwii, które mają bardziej efektywnie absorbować z powietrza szkodliwe gazy i inne zanieczyszczenia. Producent samochodowy i genetyka? Połączenie szokujące, ale patrząc na hasło inicjatywy: „harmonia pomiędzy człowiekiem, naturą i maszyną” zgodne z szerszą koncepcją. Ciekawy pomysł, więc i pierwsze miejsce. Toyota najbardziej kwiatową marką! Nie tylko w Dzień Kobiet…
- Obejrzyjcie, jak przygotowywano kwiatową dekorację.
-
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: