Lotus wraca po 16 latach
Lotus to legenda torów F1. Zespół, w barwach którego jeździli najsłynniejsi kierowcy: Senna, Prost i Andretti. Dzisiaj team został zaprezentowany w Londynie w ciemnozielonych kolorach.
Fauzy, Kovalainen i Trulli z T127 |
fot. Lotus
|
Najnowszy bolid Lotusa ma oznaczenie T127 i napędzany jest silnikiem Coswortha. Razem z nim, w London’s Royal Horticultural Hall, pojawili się dzisiaj: szef zespołu – Tony Fernandes, kierowcy Jarno Trulli , Heikki Kovalainen i Fairuz Fauzy i oczywiście jedna z najbardziej znanych postaci F1, Mike Gascoyne – obecnie szef techniczny Lotusa.
Tony Fernandes był bardzo dumny z efektów ciężkiej pracy, jaką włożył zespół w budowę bolidu w ciągu ostatnich pięciu miesięcy. Mając na czele ekipy technicznej absolwenta Cambridge, byłego dyrektora technicznego zespołów Jordan, Benetton, a następnie Renault, Toyota i Spyker, czyli późniejszego Force India – Mike Gascoyne’a, Fernandes spogląda z optymizmem w przyszłość. Sam Gascoyne stwierdził jednak dzisiaj:
– To były chyba najbardziej wymagające miesiące w mojej karierze, ale wymagania stawiane były całemu zespołowi. Jestem zadowolony, że osiągnęliśmy tak wiele i mamy samochód, który daje nam możliwość ścigania się. Trudna część pracy zaczyna się teraz, ale wszyscy jesteśmy na to przygotowani.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: