Następny Australijczyk w F1?
Trzydniowe testy zespołów w Hiszpanii dobiegły końca. Rosną młode talenty! Który z nich będziemy mogli podziwiać w najbliższym sezonie?
Daniel Ricciardo |
fot. Red Bull
|
Pierwsze popisy pretendentów do kokpitów samochodów F1 przed sezonem 2010 już się zakończyły. Młodzi kierowcy mogli sobie pojeździć w nagrodę za osiągnięcia w innych seriach sportów motorowych, ale niektórzy z nich znajdą się z pewnością w garażach teamów w nadchodzącym sezonie.
Trzeci dzień prób zakończył się dominacją Daniela Ricciardo. Australijczyk świetnie spisał się prowadząc bolid Red Bulla. Jego wynik okazał się najlepszym w ciągu trzydniowych testów w Jerez. Ricciardo był szybszy od Garry Paffeta, który ma największe doświadczenie w F1 i jadąc McLarenem ustanowił wyniki o ponad 1,3 sek gorsze zarówno
w drugim jak i trzecim dniu testów. Czy zobaczymy kolejnego australijskiego kierowcę na torach w przyszłym sezonie? Z pewnością nie ma on szans zastąpić Vettela czy Webbera, ale może zostanie 3. kierowcą Red Bulla? Jest także jeszcze ciągle wolne miejsce w Toro Rosso i w innych zespołach.
Bertrand Baquette, który poprzednie dwa dni spędził w bolidzie Renault (a mówi się, że może zostać kierowcą w tym zespole), w czwartek przesiadł się do samochodu BMW Sauber i uzyskał o ponad sekundę lepszy czas niż poprzedniego dnia we francuskim bolidzie. Był także szybszy od Alexandra Rossiego i Estebana Gutierreza, którzy testowali BMW Sauber w poprzednich dniach. W którym teamie ma szanse wylądować?
Nieoficjalne czasy w Jerez, 3 grudnia 2009:
1. Daniel Ricciardo, Red Bull, 1:17.418
2. Paul Di Resta, Force India, 1:18.736
3. Gary Paffett, McLaren, 1:18.746
4. Mike Conway, Brawn GP, 1:19.096
5. Nico Hulkenberg, Williams, 1:19.226
6. Bertrand Baguette, BMW Sauber, 1:19.356
7. Oliver Turvey, McLaren, 1:19.358
8. Marcus Ericsson, Brawn GP, 1:19.382
9. Lucas di Grassi, Renault, 1:19.602
10. JR Hildebrand, Force India, 1:19.873
11. Pablo Sanchez Lopez, Ferrari, 1:21. 147
12. Daniel Zampieri, Ferrari, 1:21.279
13. Marco Zipoli, Ferrari, 1:21.725
14. Brendon Hartley, Toro Rosso, 1:22.493
15. Mirko Bortolotti, Toro Rosso, 1:23.271
16. Ho-Pin Tung, Renault, 1:32.477
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: