Glock kierowcą Manor Grand Prix
Następny kierowca Formuły 1 zapewnił sobie pracę w oczekiwaniu na nowy sezon. Były kolega Roberta Kubicy z BMW Sauber, a następnie jego rywal z zespołu Toyoty podpisał umowę z powstającym Manor GP.
Timo Glock |
fot. Toyota
|
Timo Glock podpisał kontrakt na następne 2 sezony z Manor Grand Prix. Debiutujący na torach F1 w przyszłym sezonie zespół potwierdził dzisiaj, że Niemiec będzie jego „wiodącym” kierowcą. W swojej wypowiedzi Timo powiedział – Miałem kilka opcji na 2010 rok, niektóre
z nich od zespołów z ustaloną reputacją. Manor może jest nowym i niedużym teamem, ale ma wielkie ambicje, robiący wrażenie samochód i program rozwoju.
Nazwa Manor nie pojawia się pierwszy raz na torach wyścigowych. Zespół od 1990 roku brał udział w zawodach Formuły Renault oraz Formuły 3 Euroseries. Siedziby teamu znajdują się w Sheffield i Bicester w Wielkiej Brytanii. W sezonie 2010 zespół będzie używać silników Cosworth. Dyrektor techniczny zespołu Nick Wirth potwierdził także, że prace nad bolidem na sezon 2010 przebiegają zgodnie z planem, a testy wymagane przez FIA zostaną zakończone w grudniu.
27-letni Timo Glock zdobył tytuł mistrzowski w serii GP2 w 2007 roku, był kierowcą testowym BMW Sauber i wziął dotychczas udział w 37 Grand Prix Formuły 1 w barwach zespołów Jordan i Toyota.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: