Alonso najszybszy na treningach
Fernando Alonso uzyskał najlepszy czas podczas popołudniowej sesji treningowej przed GP Brazylii. Hiszpan przyznał jednak później, że jego bolid nie posiadał zbyt dużo paliwa i nie spodziewa się, aby był w stanie uzyskiwać najlepsze czasy w trakcie jutrzejszych kwalifikacji.
Ferrari zajmuje się już raczej przygotowywaniem samochodu dla Fernando Alonso… |
fot. Renault
|
Popołudniowa sesja treningowa przed GP Brazylii odbywała się znów przy zmiennej pogodzie. Zapowiedzi meteorologów nie do końca się sprawdzają, więc weekend zapowiada się jak loteria…
Poza wynikiem Alonso w dzisiejszych treningach, niespodzianką z pewnością był drugi czas Sebastiena Buemiego z zespołu Toro Rosso. Niewątpliwie zawiedzeni mogą być kibice Ferrari. Zespół potwierdza zresztą, że skupiony jest już na przygotowaniach do sezonu 2010.
Rubens Barrichello przed swoją własną publicznością pokazał, że naprawdę zamierza walczyć do końca o mistrzostwo. Jego kolega z zespołu – Jenson Button – pozwolił sobie jednak tuż po treningu na „żart”, że znienawidzi Brazylijczyka, jeśli ten odbierze mu tytuł.
Podobnie jak w trakcie pierwszej sesji, także w czasie popołudniowej kierowcom przeszkadzał w pracy deszcz. Jak zwykle w piątki zespoły koncentrowały się na ustawieniach mechanicznych, balansie samochodów, porównywaniu zachowania się opon, rozłożeniu ciężaru i testach nowych rozwiązań aerodynamicznych.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Strata |
Liczba |
1 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:12.314 |
– |
27 |
2 |
12 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:12.357 |
0.043 |
45 |
3 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn |
1:12.459 |
0.145 |
38 |
4 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:12.514 |
0.200 |
41 |
5 |
22 |
Jenson Button |
Brawn |
1:12.523 |
0.209 |
45 |
6 |
9 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:12.605 |
0.291 |
37 |
7 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:12.611 |
0.297 |
45 |
8 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:12.633 |
0.319 |
42 |
9 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:12.720 |
0.406 |
35 |
10 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren |
1:12.749 |
0.435 |
39 |
11 |
8 |
Romain Grosjean |
Renault |
1:12.806 |
0.492 |
27 |
12 |
5 |
Robert Kubica |
BMW |
1:12.862 |
0.548 |
39 |
13 |
10 |
Kamui Kobayashi |
Toyota |
1:12.869 |
0.555 |
40 |
14 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:12.929 |
0.615 |
41 |
15 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW |
1:12.948 |
0.634 |
38 |
16 |
21 |
Vitantonio Liuzzi |
Force India |
1:12.950 |
0.636 |
36 |
17 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren-Mercedes |
1:12.992 |
0.678 |
39 |
18 |
4 |
Kimi Räikkönen |
Ferrari |
1:13.026 |
0.712 |
42 |
19 |
11 |
Jaime Alguersuari |
Toro Rosso |
1:13.041 |
0.727 |
40 |
20 |
3 |
Giancarlo Fisichella |
Ferrari |
1:13.275 |
0.961 |
38 |
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: